مدافعان سلامت از دفاع مقدس تا امروز

به گزارش بازی های فکری، زندگی به ما آموخته است که گذر زمان نقش جدی در سرنوشت ملت ها دارد و خودآگاهی نسبت به گذشته خودمان، نقاط ضعف و قوت ما را آشکار خواهد نمود.

مدافعان سلامت از دفاع مقدس تا امروز

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، ماهیت ویروس کرونا مانند سایر بیماری ها قابلیت همزیستی با بدن را ندارد و برای شکستش باید با هر امکاناتی که شده به جنگ آن برویم. سربازان خط مقدم این جنگ در حقیقت کادر درمانی هستند که می توان به آن ها لقب لشکرسفیدپوش را داد.

ویروس کرونا سبک زندگی مردم را دگرگون نموده است. خوب یا بد، اکنون زیستن استریلیزه، بخش جدایی ناپذیری از زندگی انسان ها شده است و در آینده از آن به عنوان یک تجربه پزشکی و بیولوژیک یاد خواهیم کرد.

مانند هر پدیده نوظهور، نحوه مواجهه مردم با این ویروس ابتدا وسواسی و ترس آلود است، اما به تدریج با توجه به توصیه های پزشکان و کارشناسان حوزه سلامت یاد خواهیم گرفت که چگونه از جسم و روان خود در برابر این ویروس دفاع کنیم.

در این شرایط حساس، اما انسان هایی در خط مقدم نبرد با این ویروس به عنوان کادر پزشکی، سینه سپر نموده اند و با تعهدی که از قسم پزشکی شان سرچشمه گرفته و قدرتی که ریشه در فطرت بیدارشان دارد در راستای بهبود حال مبتلایان کوشش می نمایند.

فضیلت ها و سجایای اخلاقی این گروه از جامعه موجب شده تا آحاد مختلف مردم آن ها را با رزمندگان در زمان دفاع مقدس مقایسه نمایند؛ قهرمانانی که تاریخ درباره فداکاری هایشان قضاوت خواهد نمود. همچون فداکاری رزمندگانی که به وقت بمباران های شیمیایی به جنگ با دشمن پرداختند.

لشکریان سفیدپوش تلنگر دیگری به جامعه زدند و آن ریشه در فلسفه ایثار اجتماعی دارد. آن ها با آگاهی و شهامت راهی را انتخاب نموده اند تا با در معرض تهدید و خطر قرار دادن خود اجازه ندهند آسیبی به سلامتی جامعه وارد گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 180

به "مدافعان سلامت از دفاع مقدس تا امروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافعان سلامت از دفاع مقدس تا امروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید