لوفت هانزا 50 درصد از پروازهایش را به دلیل کرونا لغو می کند

به گزارش بازی های فکری، لوفت هانزا، شرکت هواپیمایی حامل پرچم آلمان گفته 50 درصد از پروازهایش را به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا کاهش می دهد.

لوفت هانزا 50 درصد از پروازهایش را به دلیل کرونا لغو می کند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شرکت هواپیمایی حامل پرچم آلمان گفته در هفته های آینده 50 درصد از پروازهایش را به دلیل نگرانی از شیوع ویروس کرونا کاهش می دهد.

شرکت لوفت هانزا اعلام کرده هیئت مدیره این شرکت تصمیم گرفته با توجه به افت شدید رزرو هواپیما و لغو مکرر پروازها ظرفیت عملکردی خودش را به نصف کاهش دهد.

این تصمیم یک روز بعد از آن اعلام شد که لوفت هانزا اظهار داشت 7100 پرواز خود به کشورهای اروپایی را برای ماه مارس لغو کرده است.

شرکت لوفت هانزا گفته هدف از این تصمیم کاستن از تبعات اقتصادی کاهش در تقاضاها برای پرواز بوده است.

ویروس های کرونا (یا کروناویروس ها) خانواده ای از ویروس ها هستند که باعث ایجاد بیماری هایی در پستانداران و پرندگان می شود.

این بیماری در انسان، باعث ایجاد عفونت های تنفسی می شود که عموماً خفیف هستند. اشکال نادرتر ابتلا به این ویروس باعث ایجاد بیماری هایی نظیر نشانگان تنفسی حاد (سارس)، نشانگان تنفسی خاورمیانه (مرس) و کووید-19 می شوند که می توانند مرگبار باشند.

پیش از این خبرگزاری رویترز گزارش داده بود شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در سرتاسر جهان از مرز 100 هزار نفر عبور کرده است. از این تعداد تا کنون 3 هزار و 381 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

بیشترین آمار ابتلا به کرونا در جهان در چین ثبت شده و تا کنون آزمایش ابتلای 80 هزار و 710 نفر به این ویروس مثبت شده است.

مقامات درمانی ایران اعلام کرده اند که تا کنون 4747 نفر در این کشور به ویروس کرونا مبتلا شده که از این تعداد 124 نفر جان خود را از دست داده و 913 نفر نیز بهبودی خود را به دست آورده اند.

در کره جنوبی نیز تا کنون ابتلای 6 هزار و 593 نفر به ویروس کرونا ثبت شده و از این تعداد 43 نفر جان خود را از دست داده اند. همچنین 108 نفر از این تعداد نیز بهبود یافته اند.

در ژاپن نیز 1047 نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند که 696 نفر آنها مربوط به کشتی تفریحی دیاموند پرینسس است که در نزدیکی توکیو در قرنطینه واقع شده است.

تا کنون در 88 کشور جهان ابتلا به ویروس کرونا ثبت شده و کشورهای مختلف تدابیر متفاوتی را برای مقابله با انتشار این ویروس اتخاذ کرده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 187

به "لوفت هانزا 50 درصد از پروازهایش را به دلیل کرونا لغو می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوفت هانزا 50 درصد از پروازهایش را به دلیل کرونا لغو می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید