عضو تازه نیروی هوایی ایران، جنگنده پیشرفته روسی با چالاکی مثال زدنی ، عکس

به گزارش بازی های فکری، شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت ملی از ورود جنگنده های سوخو 35 به ناوگان نیروی هوایی در اوایل سال آینده خبر داده است. حالا که آمدن جنگنده پیشرفته سوخو 35 به ایران قطعی شده، بد نیست بیشتر با این جنگنده چندمنظوره فوق چابک آشنا شویم.

عضو تازه نیروی هوایی ایران، جنگنده پیشرفته روسی با چالاکی مثال زدنی ، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سوخو 35 جنگنده ای تک سرنشین با قابلیت مانور بالا است که توانایی انجام دشوارترین مانورهایی هوایی از کبری گرفته تا تیل اسلاید را دارد.

پرنده ای که دشوارترین مانورهای نظامی را به راحتی انجام می دهد تا جایی که مانور هربست برای این جنگنده مثل آب خوردن است.

سوخو 35 را می توان نواده سوخو 27 نامید که نسبت به آن ویژگی های آیرودینامیکی و مانورپذیری بهتر، برد بیشتر، موتور قوی تر، تجهیزات الکترونیکی و ارتباطات هوایی پیشرفته تری دارد.

این جنگنده با دو موتور AL-41F1S در دسته هواگردهای نظامی نسل ++4 طبقه بندی می گردد. جنگنده های این نسل فزونی های قابل توجهی نسبت به جنگنده های نسل چهار دارند. این قابلیت ها شامل سنسورهای یکپارچه پیشرفته، آرایه اسکن الکترونیکی فعال، قابلیت پرواز ابرپیمایشی، ابرمانورپذیری، قابلیت استفاده به عنوان جنگنده های چندمنظوره و کاهش سطح مقطع راداری است.

در گزارش مشخصات پیشرفته ترین جنگنده روسیه که خبر آمدنش به ایران را زیاد می شنویم بیشتر با عضو تازه هواگردهای نظامی ایران آشنا شوید.

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 دی 1401 بروزرسانی: 26 دی 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1520

به "عضو تازه نیروی هوایی ایران، جنگنده پیشرفته روسی با چالاکی مثال زدنی ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضو تازه نیروی هوایی ایران، جنگنده پیشرفته روسی با چالاکی مثال زدنی ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید