عاشقانه ترین مکان ها در استان متحده آمریکا

به گزارش بازی های فکری، مکان هایی در جهان وجود دارند که آدم را به عاشق شدن تشویق می نمایند. ممکن است باریکه زیبای نور هنگام غروب آفتاب بر معشوقتان یا صدای دلنواز ترومپت هنگام خوردن شام در وردانا (verdana) باشد. لبریز شدن از عشق چیزی است که همه ما در پیش هستیم. اگر در پی دوباره شعله ور کردن عشقتان یا مکانی زیبا برای سپری کردن ماه عسلتان می باشید این شهر های زیبا در آمریکا برترین مکان هایی هستند که می توانید انتخاب کنید. در ادامه با مجله خبرنگاران همراه باشید.

عاشقانه ترین مکان ها در استان متحده آمریکا

سانفرانسیسکو (san francisco)، کالیفرنیا (california)

با وجودی مه شدیدی که در تمام طول سال سانفرانسیسکو را در بر می گیرد این شهر مقصد خوبی برای دو نفره هایتان می باشد. تقریبا از تمام زوایای شهر ساحل به زیبایی دیده می گردد. اما با قدم زدن در پارک طلایی (golden park) هنگام عبور از پل چشم انداز ای بی نظیر از افق های سانفرانسیسکو را شاهد خواهید بود. برای تماشا منظره ها زیبا در شب به ناب هیل (nob hill) بروید و در طبقه 19 هتل اینترکانتیننتال مارک هاپکینز (intercontinental mark hopkins) شام میل کنید و یا به رستورانی لب آب مانند امباسادرو (embacadero) بروید و روبه روی هزاران لامپ ال ای دی که ساحل را تزئین نموده اند شام بخورید. زیباترین شهرهای آمریکا

ساوانا (savannah)، جورجیا (georgia)

درخت های بلوط، خیابان های سرپوشیده از درخت، بناهای تاریخی و باغ های رویایی تمام افراد خواستار تعطیلاتی رمانتیک را به ساوانا می کشاند. بسیاری از محله های قدیمی مانندگاستونیون (gastonion) و همیلتون (hamiton) به مسافرخانه هایی زیبا با مبلمانی آنتیک تبدیل شده اند. با یک پیاده روی کوتاه در جزره تایبی (tybee) میتوانید زیباترین روب عمرتان را شاهد باشید که با همراهی دلفین ها تکمیل می گردد. برای داشتن شبی رمانتیک در می توانید در رستوران های سیرسا 1875 (circa 1875) و یا الیزابت (elizabeth) شام بخورید.

خیابان ناپا (napa valley)، کالیفرنیا (california)

قدم زدن میان مزرعه انگور، یک اتاق خصوصی وسط مزرعه، و سواری در خیابان ناپا رمانتیک ترین چیزهای ممکن هستند. اگر در پی عشق در هوا می گشت ناپا برترین انتخاب ممکن است. درست بیرون از سانفرانسیسکو این زمین ها با منظره ها بکر و زمین های کشاورزی محاصره شده اند و نکته خوب اینکه هوا همواره در ناپا عالی است. هوای تمیز، آسمان آبی و خورشیدی درخشان. بازدید از زمین های زراعی کاستاو دی آموروسا (castello di amorosa) و وی.ساتویی (v. sattui) و پیک نیک کنار این زمین ها از ملزومات این سفر می باشد. و مطمئن شوید که چشمه آب گرم ناپا را از دست نمی دهید. بعد از ریلکس کردن در چشمه ی اب گرم یک غذای خوشمزه در یکی از رستوران های خوب ناپا مطمئنا می چسبد.

آلبوکوئرکو (albuquerque)، نیومکزیکو (new mexico)

برخواسته از عمق صحرا، نیومکزیکو با فرهنگ درخشانش جلوه گری می نماید. یک شهر کوچک اسپانیایی که پر از موزه، فروشگاه، گالری و بناهای تاریخی می باشد. برای یک تعطیلات رویایی هنگام جشنواره بالن های داغ (hot air balloon festival) که هر پاییز برگزار می گردد به این شهر بیاید و با دست در دست همسرتان در آسمان آبی صعود کنید. و یا برای یک پیک نیک یک روزه به بالای قله 10،000 فوتی ساندیا (sandia) بروید و از منظره های که تا مایل ها توسعه یافته اند لذت ببرید.

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 22 مرداد 1400 بروزرسانی: 22 مرداد 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1081

به "عاشقانه ترین مکان ها در استان متحده آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاشقانه ترین مکان ها در استان متحده آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید