تور مالزی: تفریح و تفریح در مالزی

به گزارش بازی های فکری، مالزی کشوری که هیچوقت از گشت و گذار در اون و کشف جذابیت هایی که داره خسته نمیشید. کشوری که در مرکز اون کوالالامپور می تونید مدرن ترین برج ها و مکان های تفریحی رو ببنید و در بازار های سنتی اون اوج فرهنگ و سنت های اقلیل های مذهبی اون رو دیدن کنید. مردمی که بخشی چینی، بخشی مالایی و عده ای هم هندی هستند و هر کدام پایبند به فرهنگ های جالبی که دارند، مکان فوق العاده دوست داشتنی رو برای جهانگرد ها به وجود آوردند.

تور مالزی: تفریح و تفریح در مالزی

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

این کشور پر از سرگرمی های متفاوته که می تونه برای همه اعضای خانواده از هر سنی واقعا مهیج و سرگرم نماینده باشه. مقصدی ارزون و پر از بازار ها و مراکز خریدی که هوش از سرتان میبره و شمارو غرق در لذت خرید میکنه.

در این مقاله با خبرنگاران همراه باشید تا با هم سرگرمیات این کشور رو بیشتر بشناسیم و با جهانی شگفتنی های دوست داشتنی مالزی بیشتر آشنا بشیم.

مالزی پر از سرگرمیات و سرگرمی های تفاوته که شاید فستیوال ها یکی از مجذوب نماینده ترین های اون ها باشه. در این کشور مردم متفاوتی از فرهنگ و اقشار مختلف زندگی می نمایند و به همین علت مراسم سنتی که هر گروه از اون ها دارند اونقدر زیاده که شاید در تمام طول سال در جاهای مختلف کشور فستیوال باشه. فستیوال هایی پر از رنگ و انرژی که بخشی از اون ها از طریق پرشور ترین مردم جهان یعنی چینی ها و هندی ها برگزار میشه و در شهر چینی ها که می تونید در بازاری که اجناس چینی و مقرون به صرفه قیمیتی داره یک خرید فوق العاده ارزون و رو با تنوعی واقعا زیاد تجربه کنید. در این کشور در گرم ترین زمان سال هم که باشید حوصله تون سر نمیره چون اونقدر مراکز سرگرمیی پوشیده داره که با سیستم تهویه خوب ساعت ها شما رو مشغول میکنه.

پارک های مالزی

در مالزی می تونید مهیج ترین سرگرمیات رو تجربه کنید و ار مراکز سرگرمیی و پارک های بی نظیر اون دیدن کنید و ساعت ها لذت ببرید.

پارک لگولند مالزی

لگولند یکی از هیجان انگیز ترین مکان های مالزی که در اون همه چیز با تم لگو درست شده و اونقدر دیدنی و دوست داشتنیه که هر ساله هزاران گردشگر از گروه های سنی متفاوت از اون دیدن می نمایند. در این پارک می تونید ساختمان های مهم مالزی رو در معیار کوچک تری که با لگو ساخته شدند، ببینید و یا حتی در هتل های لگویی مجذوب نماینده اون اقامت کنید. ساعت کار این پارک هر روز هفته از 10 صبح تا 19 عصره و قسمت های مختلفی برای سرگرمی و سرگرمی داره. شهربازی، سینمای 4 بعدی، پارک آبی و آکواریوم و رستوران های مخصوص تنها بخشی از مجذوب نمایندهیت های اون به جساب میاد که برای هرکدوم باید بلیط جداگانه تهیه کنید. مثلا بلیط ترکیبی شهر بازی و پارک آبی برای بزرگسال ها 318 رینگت و برای بچه ها حدود 264 رینگت میشه. بلیط پارک لگولند برای بزرگسال ها 219 رینگت و برای بچه ها 175 رینگته که می تونید یک روز پر از هیجان رو در کنار خانواده تجربه کنید. این پارک در شهر جهور قرار گرفته و خبرنگاران بهتون پیشنهاد میکنه تا دیدن و تجربه کردن بازی های مهیج اون رو از دست ندید!

پارک Sunway Lagoon

اگه میخواید اوج هیجان و لذت رو در مالزی تجربه کنید بهتره این پارک سرگرمیی رو از دست ندید و پارکی گردشگری که برای همه گروه های سنی مناسبه و جاذبه های متنوعی برای دیدن داره. در این پارک می تونید از بیشتر از 90 جاذبه مختلف اون در 6 پارک مثل شهر بازی، پارک آبی، پارک حیات وحش، پارک وحشت دیدن کنید و یک روز کامل رو در اون بگذرونید و در رستوران اون برترین غذاهارو بچشید و اگه دوست داشتید در هتل Sunway که درست کنار این مجموعه قرار داره اقامت کنید. ساعت کار این پارک هر روز هفته از 10 صبح تا 6 عصره که برای وقت گذروندن در یکی از پارک های اون باید حداقل 3 ساعت زمان صرف کنید. برای خرید بلیط این پارک هم بزرگسال های بالای 13 سال باید 190 رینگت و بچه ها حدود 160 رینگت پرداخت نمایند. این پارک Selangor قرار گرفته و از کوالالامپور خیلی راحت می تونید با شبکه حمل و نقل عمومی خودتون رو به اینجا برسونید. کافیه از خط 2 KTM به ایستگاه USJ7 برید و از اونجا با اتوبوس دقیقا در ایستگاه Sunway Lagoon پیاده بشید.

پارک Genting Highlands

یکی از برترین پارک های جهان که نزدیک به نیم قرن تجربه داره و در اون می تونید انواع بازی ها و سرگرمیات مختلف رو با کیفیت و تنوع زیادی تجربه کنید. پارکی که به عنوان اولین پارک سرپوشیده جهان شناخته میشه و در Pahang مالزی قرار گرفته. در این پارک می تونید فعالیت های مختلفی انجام بدید و از قطار و قایق و بازی های مختلف اون لذت ببرید. بلیط یک روزه بزرگسال اون حدود 29.70 رینگت و بلیط به ها برای هر کدام از وسیله ها حدود 8.50 رینگت میشه.

پارک Escape

پارکی مهیج با رانندگی ها و جاذبه های جالب و هیجان انگیز و طبیعتی فوق العاده زیبا در پنانگ که در اون می تونید بدون هیچ محدودیت سنی لحظات بی نظیری رو تجربه کنید. در این پارک خبری از چرخ و فلک و سینمای 4 بعدی نیست بلکه می تونید یک ماجراجویی هیجان انگیز رو در کنار پارک آبی تجربه کنید و مثل تمقرون به صرفه درست وسط جنگل و طبیعت به سمت پارک آبی حرکت کنید و از سرازیری ها سر بخورید، دوچرخه سواری کنید و کلی تجربه هیجان انگیز کسب کنید. این پارک در Teluk Bahang قرار داره. هزینه ورودی بچه های 4 تا 12 سال حدود 50 رینگت و بزرگسال های 13 تا 60 سال 72 ریین پرانگته و از سه شنبه تا یکشنبه می تونید به این پارک برید و روز های تعطیل رسمی و دوشنبه های هم تعطیله.

پارک i-City

پارک آی سیتی که بیشتر مجذوب نمایندهیت های اون رو می تونید شب ها وقتی هوا تاریک میشه ببینید. پارکی که همه جای اون با چراغ های رنگارنگ ال ای دی تزئین شده و در اون می تونید از سرگرمی های هیجان انگیز و موزه مجذوب نمایندهش دیدن کنید. این پارک در یک ساعتی کوالالامپور و در Shah Alam قرار گرفته و یک پارک آبی بزرگ، موزه سه بعدی، بزرگ ترین پارک برفی مالزی رو در خودش جای داده. به علاوه در این پارک می تونید در انواع کافه ها و رستوران ها غذا ها و بین الملی خوشمزه و لذیذ محلی و بین المللی رو امتحان کنید و از دیدنی تزئینات مجذوب نمایندهی که با میلیون ها ال ای دی دست شدند بی نهایت لذت ببرید. هزینه ورودی این پارک برای بزرگسال ها 40 رینگت و برای بچه ها از دوشنبه تا آدینه 30 رینگته و آخر هفته ها هزینه ها 10 رینگت بیشتر میشه. ساعت کار این پارک هم از 10 صبح تا 1 بامداده و همه روز های هفته هم بازه.

پارک Berjaya Times Square

اگه دنبال یک پارک فوق العاده برای تابستان های مالزی هستید باید بدونید که هیچ جایی نمیتونه بهتر از این پارک باشه. این پارک در کوالالامپور قرار داره و ساعت کار اون هم از 10 صبح تا 10 شبه و هزینه ورودی برای بزرگسال ها نفری 51 رینگت و برای بچه ها حدود 41 رینگته.

شب زنده داری در مالزی

مالزی شهری که در بازار های مخصوص شب در بعضی از شهر های اون وجود داره و مردم تا ساعت ها در اون قدم میزنند و اونقدر شلوغه که گاهی ممکنه یادتون بره که الان دقیقا ساعت چنده! یکی از برترین تجربه هایی که می تونید در بازار های شبانه مالزی به دست بیارید امتحان کردن غذاهای خوشمزه و لذیذه

بوکیت بینتانگ در کوالالامپور یکی از سرزنده ترین خیابان های کشوره که شب های اون در تموم مالزی به رنگ و انرژی معروفه. منطقه ای پر ازکافه ها و رستوران های رنگارنگ که تا صبح شلوغه و به عنوان گردشگری ترین نقطه شهر شناخته میشه.

منبع: گردگرد
انتشار: 19 خرداد 1401 بروزرسانی: 19 خرداد 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1385

به "تور مالزی: تفریح و تفریح در مالزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی: تفریح و تفریح در مالزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید