شیائومی Watch Color 2 معرفی گردید؛ ساعت هوشمند مقرون به صرفه با باتری قوی

به گزارش بازی های فکری، شرکت شیائومی ساعاتی قبل در کنار گوشی Civi از جدیدترین ساعت هوشمند خود با نام Watch Color 2 رونمایی کرد که در زمینه تندرستی امکانات مختلفی را ارائه می نماید و با قیمت مناسبی راهی بازار می گردد.

شیائومی Watch Color 2 معرفی گردید؛ ساعت هوشمند مقرون به صرفه با باتری قوی

اول از همه باید بگوییم که شیائومی Watch Color 2 از نمایشگر 1.43 اینچی امولد بهره می برد که برای کاربران چندین واچ فیس مختلف هم ارائه شده است. در سمت راست بدنه شاهد دو دکمه هستیم و خریداران این ساعت می توانند از بین رنگ های مختلف بند دست به انتخاب بزنند.

یکی از نقاط قوت این ساعت، بهره گیری آن از ویژگی های متنوع مربوط به تندرستی و سلامتی است. درون این ساعت چیپ GPS تعبیه شده و ضمناً باید به ردیابی 117 فعالیت ورزشی هم اشاره کنیم. بعلاوه شناگران هم بدون نگرانی بابت خیس شدن شیائومی Watch Color 2 می توانند از آن استفاده نمایند.

در کنار نکات اشاره شده نباید بهره گیری از سنسور SpO2 برای سنجش اشباع اکسیژن خون، امکان سنجش پیوسته ضربان قلب و باتری 470 میلی آمپر ساعتی را از قلم بیندازیم که این باتری می تواند به مدت 12 روز انرژی مورد احتیاج را تامین کند.

فعلا فقط کاربران چینی می توانند این ساعت را بخرند و هنوز خبری درباره عرضه آن در دیگر بازارها منتشر نشده است. شیائومی Watch Color 2 از سه روز دیگر با قیمت 999 یوان (155 دلار) به دست کاربران چینی می رسد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 مهر 1400 بروزرسانی: 19 مهر 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1146

به "شیائومی Watch Color 2 معرفی گردید؛ ساعت هوشمند مقرون به صرفه با باتری قوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی Watch Color 2 معرفی گردید؛ ساعت هوشمند مقرون به صرفه با باتری قوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید