ویزای آمریکا: شرکت های آمریکا برای استخدام کارمند با مشکل روبرو اند

به گزارش بازی های فکری، خبرگزاری خبرنگاران- خبرگزاری فرانسه گزارش داد، میلیون ها شهروند آمریکایی بیکار هستند، اما شرکت های این کشور برای استخدام نیروی مورد احتیاج با چالش روبرو هستند.

ویزای آمریکا: شرکت های آمریکا برای استخدام کارمند با مشکل روبرو اند

اگر علاقمند به دریافت خدمات ویزای آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، خبرگزاری فرانسه در گزارشی نوشت: بیش از یک سال پس از شروع بحران کرونا، میلیون ها تن از مردم آمریکا بیکارند و در حالی که بخش هایی از اقتصاد این کشور بازگشایی می گردد، بسیاری از کارفرمایان برای استخدام نیروی مورد احتیاج خود با چالش های غیرمنتظره روبرو هستند.

در این گزارش آمده است که مسائلی مانند نگرانی افراد جویای کار از ابتلا به کرونا، مسائل مرتبط با نگهداری و مراقبت از بچه ها که حضوری به مدرسه نمی فرایند و نگرانی قطع مزایای بیکاری باعث شده است که بسیاری از شهفرایندان بیکار از بازگشت به بازار کار منصرف شوند.

گرِگوری داکو اقتصاددان ارشد مؤسسه مالی آکسفورد، گفت: این وضع یکی از مسائل مربوط به بحران کرونا است. ما اکنون با این مشکل روبرو هستیم و در ماه های آینده هم این چالش ادامه خواهد یافت. مشکل اصلی عدم توازن میان بازگشایی بازار کار آمریکا و نیروی مورد احتیاج برای این بازار است.

خبرگزاری فرانسه نوشت، اقتصاد آمریکا به تدریج از بحران کرونا خارج خواهد شد و شروع واکسیناسیون در این کشور به کسب و کار های مختلف این امکان را می دهد که به وضع عادی برگردند. شرکت های مختلف برای پاسخگویی به تقاضای روز افزون در روز ها و ماه های آینده، ناچار به جذب و استخدام نیرو های جدید هستند. اما مشکل این است که همه افراد بیکار در آمریکا حاضر نیستند به بازار کار بازگردند.

تا به امروز یک چهارم جمعیت آمریکا در برابر کرونا واکسینه شده اند که از این نظر آمریکا از بسیاری از کشور های اروپایی و اقتصاد های عظیم سبقت گرفته است، اما در عین حال هنوز سه چهارم مردم آمریکا واکسینه نشده اند.

جولیا پولاک اقتصاددان و کارشناس مرکز کاریابی زیپ ریکروتر گفت: مشکل اصلی این است که ما همچنان با بیماری همه گیر کووید روبرو هستیم و بسیاری از جویندگان کار درباره بهداشتی و امن بودن محیط های کار به شدت نگران هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 915

به "ویزای آمریکا: شرکت های آمریکا برای استخدام کارمند با مشکل روبرو اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای آمریکا: شرکت های آمریکا برای استخدام کارمند با مشکل روبرو اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید