شرایط موجود جامعه را فرصت بدانیم

به گزارش بازی های فکری، یک روانشناس گفت: شرایط موجود جامعه را به عنوان یک فرصت تلقی کنیم تا محیط خانه را به سمت عشق ورزی پیش ببریم.

شرایط موجود جامعه را فرصت بدانیم

مونا حمدی، روان شناس در گفت وگو با خبرنگار درباره اینکه سبک زندگی افراد تا چند ماه آینده باید چگونه باشد،اظهار کرد: افراد جامعه باید در نظر داشته باشند حداقل تا 3 ماه آینده سبک زندگی شان را تغییر دهند، زیرا ویروس کرونا با هیچ شرایطی مطابقت نمی کند بنابراین به تمامی افراد جامعه توصیه می گردد، روابطشان با خانواده هایشان صحیح و بدون چالش های سال های گذشته باشد؛ باید شرایط موجود جامعه را به عنوان یک فرصت تلقی کنیم تا محیط خانه را به سمت عشق ورزی پیش ببریم.

او در ادامه بیان نمود: حضور در محیط خانه اجتناب ناپذیر است و نخستین گام افراد جامعه باید ارتباط مناسب با خانواده باشد؛ به طورکلی روابط باید مبتنی بر احتیاج ها و خواسته های جمع خانواده باشد، این در حالیست که احتیاج هر خانواده منحصر به فرد است اما افراد باید بدانند چگونه و از چه طریق با این احتیاج ها کنار آمده و از زندگی خود لذت ببرند.

حمدی اضافه نمود: زندگی و خانواده هر دو در کنار یکدیگر قرار دارند پس برای از بین بردن شکست ها باید آن ها را تبدیل به موفقیت و فرصت کنیم تا بتوانیم شکستشان دهیم. نکته حائز اهمیت این است که برای رفع کردن خستگی ناشی از ماندن در منزل، افراد حتما از کتاب نویسی، کتاب خوانی، قصه نویسی، نوشتار خاطرات خوب استفاده نمایند تا کمتر شرایط را متوجه شوند

انتهای پیغام /

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 234

به "شرایط موجود جامعه را فرصت بدانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط موجود جامعه را فرصت بدانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید