سردار اشتری: رسیدگی به امور خانواده شهدا از اولویت های ناجا است

به گزارش بازی های فکری، تهران (پانا) - فرمانده ناجا ضمن ارج نهادن به صبوری خانواده های معزز شهدا مطرح کرد که شهادت آرزوی همه دلدادگان است. از این رو وظیفه خود می دانیم که رسیدگی به امور خانواده شهدا را اولویت قرار دهیم و از هیچ کوششی برای برطرف مسائل آن ها دریغ نخواهیم کرد.

سردار اشتری: رسیدگی به امور خانواده شهدا از اولویت های ناجا است

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار حسین اشتری عصر امروز در ملاقات با خانواده شهیدان وحید عبدی زاده و اسدالله شاهی وند و یک جان باخته کرونایی کارمند رتبه 16 موسی رجبی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، خصوصا شهیدان جان برکف نیروی انتظامی، گفت: هفته ناجا فرصت مغتنمی برای قدردانی و ارج نهادن به خانواده های معظم شهداست. هرچند که تکریم خانواده های این بزرگواران تنها به هفته ناجا اختصاص ندارد و از اولویت های ماست.

وی با تاکید بر اینکه خانواده های معظم شهدا افتخار و سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، اظهار کرد: امنیت و آرامش جامعه و عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی شهیدانی است که بی ادعا و بی منت جان خود را برای دفاع از خاک این مرز و بوم در طبق اخلاص گذاشتند.

اشتری با بیان اینکه مردم شریف ایران اسلامی قدردان ایثار و فداکاری های شهدا هستند، گفت: ملاقات با خانواده شهدا یک توفیق الهی است و همه ما در قبال ایثار و فداکاری شهیدان مسئول هستیم. از این رو بایستی ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم و از آرمان های آن ها پیروی کنیم و در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کوتاهی نکنیم چراکه نسل جوان ما نیازمند آشنایی با فرهنگ شهادت و ایثار است.

اشتری درپایان به اقدامات نیروی انتظامی و بهره گیری از کلیه ظرفیت ها، امکانات و تجهیزات در میدان مقابله با کرونا اشاره و توضیح داد: در این شرایط سخت نه تنها ماموریت هایمان را تعطیل نکرده ایم بلکه شاهد ایثار و از خودگذشتگی کارکنان نیروی انتظامی بالاخص مجموعه بهداشت درمان ناجا هستیم که تا پای جان در کنار مردم و مدافعان سلامت هستند البته در اجرای این ماموریت ها تعدادی از همکارانم به فیض شهادت نائل آمده اند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 592

به "سردار اشتری: رسیدگی به امور خانواده شهدا از اولویت های ناجا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردار اشتری: رسیدگی به امور خانواده شهدا از اولویت های ناجا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید