ستین: ماجرای مسی و آبیدال در روحیه من تأثیر نمی گذارد، نبرد سختی در انتظار ماست

به گزارش بازی های فکری، کیکه ستین پیش بینی کرد تیمش در جدال با اتلتیک بیلبائو کار سخت و دشواری خواهد داشت.

ستین: ماجرای مسی و آبیدال در روحیه من تأثیر نمی گذارد، نبرد سختی در انتظار ماست

به گزارش خبرنگاران، کیکه ستین در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل اتلتیک بیلبائو در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا از کوشش برای صعود و انجام یک بازی خوب صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: به نظرم بازی هیجان انگیزی را پیش رو داریم. هر دو تیم با هدف پیروزی در این ملاقات به میدان می فرایند و رجحان هایی نسبت به سایر رقبای حاضر در این جام دارند. بازی و نبرد سخت و دشواری در انتظارمان است. در بسیاری از لحظات بازی ابتکار عمل را در دست خواهیم داشت و مطمئناً در بعضی از مواقع هم زیر فشار خواهیم بود.

او درباره مسائل خارج از خانه تیمش افزود: شما خبرنگاران چیزهای جالبی را در خصوص ماجرای آبیدال و مسی نوشتید، اما این مسائل روی من اثری نخواهند داشت و کوشش می کنم اثر این بحث روی بازیکنان را به کمترین حد ممکن برسانم. به نظرم به اندازه کافی در خصوص مسی و آبیدال صحبت کردیم. باید تمرکزمان روی بازی پیش رو باشد. این مسائل به مدیریت باشگاه مربوط می گردد. تنها دوست دارم روی مسائل فوتبالی مانور بدهم. کنترل مسائل خارج از زمین بازی، از عهده من خارج است. این مسئله شاید برای شما رسانه ها اهمیت زیادی داشته باشد، اما هیچ اثری روی من ندارند. تمرکزم فقط روی فوتبال است، نه چیز دیگری. فقط می خواهم به بازیکنانم یاری کنم تا برنده از زمین خارج شوند. در تمام تیم های دنیا، از این دست مسائل وجود دارد. با من راجع به فوتبال حرف بزنید. هیچ علاقه ای به دیگر موضوعات ندارم، چون به من در کارم هیچ یاریی نمی کند.

ستین درباره مصدومیت دمبله افزود: هنوز منتظر نتایج آزمایشات هستیم و بعداً در خصوص این موضوع صحبت می کنیم. ابتدا باید مشکل او دقیقاً معین گردد و بدانیم حل موضوع چه مدت به طول خواهد انجامید. بازگشت او به تیم می توانست بسیار عالی باشد، اما حالا با وجود این مصدومیت، مسائلی برایش به وجود آمده است. با این حال من خودم در تمام طول زندگی با مسائل دست و پنجه نرم نموده ام و در این گونه مواقع شما فقط باید روی درست کردن اوضاع تمرکز کنید. خواهیم دید آیا می توانیم با جانشین دمبله قرارداد امضا کنیم یا نه.

سرمربی بارسا خاطر نشان کرد: به دنبال راهی برای ایجاد استحکام لازم برای پیروزی تیم هستیم. به نیمه پر لیوان نگاه می کنم. نمی خواهم از روحیه مثبت اندیشی دست بکشم و این مسائل هم نمی توانند روحیه مرا خراب نمایند. مسی تجربه کافی را در اختیار دارد و می داند باید چه کار کند. من کسی نیستم که به مسی بگوید چگونه زندگی کند. نه تنها به او، بلکه حق ندارم به هیچ کس دیگری این را بگویم. تنها باید مطمئن شوم آنها با خوشحالی به زمین بازی می فرایند. بقیه مسائل به من مربوط نیست.

وی درباره جو تیمش نیز گفت: تیم ما همواره با روحیه شاد به زمین بازی می رود. این جو در تیم حاکم است و البته همواره این روحیه پابرجا نیست، چون گاهی مواقع شکست ها تأثیراتی روی روحیه تیم می گذارند. بازیکنان آماده بازی با بیلبائو هستند. شما خبرنگاران باید به جای چیزهایی که در خارج از زمین اتفاق می افتد، عکس هایی از بازی ها را نشان دهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 145

به "ستین: ماجرای مسی و آبیدال در روحیه من تأثیر نمی گذارد، نبرد سختی در انتظار ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستین: ماجرای مسی و آبیدال در روحیه من تأثیر نمی گذارد، نبرد سختی در انتظار ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید