سازمان مراقبت پرواز پاکستان از امدادرسانی به دو هواپیمای هندی خبر داد

به گزارش بازی های فکری، سازمان مراقبت پرواز پاکستان مدعی شد به دو هواپیمای هندی که حامل وسایل پزشکی بوده و از راستا خود خارج شده بودند امدادرسانی کرده است.

سازمان مراقبت پرواز پاکستان از امدادرسانی به دو هواپیمای هندی خبر داد

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از اکسپرس نیوز، سازمان مراقبت پرواز پاکستان از امداد رسانی و بازگرداندن دو هواپیمای هندی به راستا اصلی شان خبر داد.

گزارش ها حاکی است دو فروند هواپیمای بوئینگ هندی که حامل وسایل پزشکی و بهداشتی بودند از راستا خود خارج شده و ارتباط خود با برج مراقبت را از دست داده بودند.

سازمان مراقبت پرواز پاکستان در اقدامی انسان محبت آمیز ضمن راهنمائی هواپیماهای هندی، ارتباط آنها را با سازمان مراقبت پرواز ایران برقرار کرد تا در ادامه راستا آنها را راهنمائی کند.

اسلام آباد شرح داد: علی رغم ممنوع بودن ورود هواپیماهای هندی به حریم هوایی پاکستان راستا آزاد پیش روی خلبانان هندی قرار داده شد تا بتوانند ماموریت خود را به انجام برسانند.

در مکالمه رسمی اجرا شده میان خلبانان هندی و مسئولین برج مراقبت آنها پس از دریافت کمک ضمن قدر دانی راستا خود را پیش می گیرند.

روابط میان دهلی نو و اسلام آباد طی یکسال اخیر با مسائل زیادی روبرو بوده است و عدم توجه دولت هند به شرایط مسلمانان ساکن در این کشور یکی از دلایل اصلی تخریب روابط بوده است.

مساله کشمیر تاریخی ترین و بزرگترین مساله میان هند و پاکستان است که از 70 سال پیش وجود دارد و تا به امروز حل نشده است.

هند و پاکستان طی این مدت حتی چند روز نبرد و جنگ رو در رو را نیز تجربه کرده اند و پس از آن تا مدتی حریم هوایی دو کشور به روی هم بسته شده بود.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 265

به "سازمان مراقبت پرواز پاکستان از امدادرسانی به دو هواپیمای هندی خبر داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان مراقبت پرواز پاکستان از امدادرسانی به دو هواپیمای هندی خبر داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید