رگبار باران در 7 استان طی امروز و فردا ، تهران هم بارانی می گردد ، گرد و خاک 5 روزه در 4 استان

به گزارش بازی های فکری، سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید، خیزش گرد و خاک و مواج بودن دریاها در نقاط مختلف کشور اطلاع داد.

رگبار باران در 7 استان طی امروز و فردا ، تهران هم بارانی می گردد ، گرد و خاک 5 روزه در 4 استان

به گزارش خبرنگاران، سازمان هواشناسی در جدیدترین پیش بینی از شرایط جوی کشور خاطرنشان کرد که طی 5 روز آینده در جنوب شرق کشور به ویژه در بخش هایی از استان های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، شمال و شرق فارس ، رگبار و رعدوبرق ، وزش باد شدید موقت و در نقاط مستعد خیزش گردوخاک پیش بینی می گردد.

علاوه بر این ، امروز چهارشنبه در بخش هایی از استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات البرز مرکزی در استان های تهران و مازندران و پنجشنبه در منطقه های از غرب اصفهان، جنوب مرکزی، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد انتظار می رود.

روز آدینه با گذر امواج تراز میانی در نواحی شمال غرب ، غرب و غرب سواحل دریای خزر بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقت رخ می دهد.

بعلاوه در این روز در بخش هایی از مرکز کشور بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می گردد. شنبه و یکشنبه برای غرب ، مرکز، سواحل دریای خزر و ارتفاعات البرز ابرناکی ، بارش پراکنده باران و وزش باد انتظار می رود. لازم به ذکر است که روز یکشنبه شدت بارش در غرب کشور افزایش می یابد.

چهارشنبه در منطقه ها شرقی کشور، به خصوص شمال استان سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و جنوب شرق خراسان رضوی وزش باد شدید رخ می دهد که در بعضی نقاط موجب خیزش گردوخاک و کاهش دید و کیفیت هوا می گردد.

از امروز در بیشتر منطقه ها کشور روند افزایش تدریجی دما شروع می گردد. لازم به ذکر است که از امروز تا آدینه در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل افزایش محسوس دما و از شنبه در این نواحی روند کاهشی دما پیش بینی می گردد.

از امروز تا یکشنبه شرق دریای عمان و روز آدینه تنگه هرمز مواج پیش بینی می گردد.

دریای خزر نیز از اواخر وقت آدینه و طی روز شنبه مواج خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 فروردین 1402 بروزرسانی: 30 فروردین 1402 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1559

به "رگبار باران در 7 استان طی امروز و فردا ، تهران هم بارانی می گردد ، گرد و خاک 5 روزه در 4 استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار باران در 7 استان طی امروز و فردا ، تهران هم بارانی می گردد ، گرد و خاک 5 روزه در 4 استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید