ذوب آهن بدون نماینده در نشست خبری پیش از مسابقه، معرفی سرمربی در هفته آینده

به گزارش بازی های فکری، تیم فوتبال ذوب آهن نماینده ای از کادرفنی برای حضور در نشست خبری پیش از دیدار مقابل سایپا نداشت و به همین علت این نشست خبری لغو شد.

ذوب آهن بدون نماینده در نشست خبری پیش از مسابقه، معرفی سرمربی در هفته آینده

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، روابط عمومی سازمان لیگ روز گذشته اعلام کرده بود که نشست خبری سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ساعت 14 امروز (پنجشنبه) برگزار می شود، اما با جدایی علیرضا منصوریان از این تیم که شب گذشته رخ داد این نشست خبری لغو شد.

با توجه به جدایی علیرضا منصوریان از ذوب آهن، هیچ کننده ای از کادرفنی این تیم برای حضور در نشست خبری نبود.

کامران شیرزادی مدیر رسانه ای تیم ذوب آهن درخصوص غیبت مربیان این تیم در نشست خبری پیش از دیدار با سایپا گفت: پرواز اعضای تیم به تهران ساعت 14:45 بود و ما نتوانستیم در خدمت شما خبرنگاران باشیم. به احتمال زیاد و آنطور که شنیده ام محمد خرمگاه نیز به همراه علیرضا منصوریان ذوب آهن را ترک کرده است. از طرف خودم به عنوان روابط عمومی باشگاه و نیز از سوی مدیر عامل باشگاه ذوب آهن از علیرضا منصوریان که تمام تجربه، توان و معرفت خود را برای این باشگاه به کار گرفت و شبانه روزی کار کرد تشکر کرده و برای او آرزوی موفقیت داریم. منصوریان همیشه در قلب ذوب آهن است و جایی سبز در استان اصفهان خواهد داشت.

وی در مورد اینکه گفته شد باشگاه ذوب آهن گزینه های نامداری برای جایگزینی منصوریان در نظر دارد شرح داد: همه مربیانی که در ایران کار می کنند نامدار و باسابقه هستند. منظور باشگاه از نامدار یک حرف کلی بود و هر گزینه ای مدنظر باشد نامدار است. هفته آینده سرمربی تیم از میان گزینه های مطرح شده معرفی می شود تا اردوی نیم فصل را با سرمربی جدید آغاز کنیم.

مدیر رسانه ای تیم ذوب آهن درخصوص اینکه گفته شد تراکتور و پرسپولیس به دنبال جذب دانیال اسماعیل زاده هستند گفت: من با محمدی (مدیر عامل باشگاه ذوب آهن) که تصمیم گیر اصلی باشگاه است صحبت کردم و او گفت که اسماعیلی فر بازیکن ماست و به او نیاز داریم. اینکه گفته شد نامه ای رسمی از باشگاه پرسپولیس برای جذب این بازیکن آمده درست نیست و نامه ای از طرف این باشگاه به ما نیامده است. اگر هم نامه ای بیاید پاسخ باشگاه ذوب آهن این است که ما به اسماعیلی فر نیاز داریم. هیچ باشگاهی برای جذب هیچ بازیکنی از ما نامه رسمی نزده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 17

به "ذوب آهن بدون نماینده در نشست خبری پیش از مسابقه، معرفی سرمربی در هفته آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ذوب آهن بدون نماینده در نشست خبری پیش از مسابقه، معرفی سرمربی در هفته آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید