خدمت به ایثارگران نوعی جهاد است

به گزارش بازی های فکری، خبرگزاری خبرنگاران- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: خدمت به خانواده های شاهد و ایثارگر نوعی عبادت است و کوشش برای خدمت رسانی هرچه بهتر و کاستن فشارهای اقتصادی و درمانی آنان نیز نوعی جهاد به شمار می آید.

خدمت به ایثارگران نوعی جهاد است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، رضا ربیعی در نشست صمیمی با جعفری مدیرعامل بیمه دی استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: ما امروز سربازان خدمت به عزیزترین مردم یعنی خانواده های شهدا و ایثارگران هستیم و خداوند لیاقت خدمت به بندگان خاص خود را به ما عطا نموده است و امیدواریم که با دعای خیر این عزیزان بتوانیم از این آزمون سربلند بیرون آمده و دین خود را به این قشر عزیز ادا کنیم.

وی ارائه خدمات مطلوب به جامعه معزز ایثارگری را لازم دانست و اعلام نمود: جلب رضایت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، بر اساس مبانی ارزشی اسلامی، توسعه و توسعه تعامل با آحاد جامعه، به منظور ترویج فرهنگ جهاد، شهادت و ایثار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: خدمت به خانواده های شاهد و ایثارگر نوعی عبادت است و کوشش برای خدمت رسانی هرچه بهتر و کاستن فشارهای اقتصادی و درمانی آنان نیز نوعی جهاد به شمار می آید.

ربیعی توضیح داد: عظمت و اقتدار نظام مرهون مجاهدت شهیدان، جانبازان، ایثارگران و صبر و شکیبایی خانواده های مکرم آن هاست بنابراین پیگیری و توجه به امورات آنان به ویژه بیمه و درمان بایستی در اولویت کاری مسئولان باشد. رویکرد بیمه دی رویکرد همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران است و امیدواریم شاهد افزایش مراکز درمانی طرف های قرارداد با بیمه دی جهت رفاه حال ایثارگران استان باشیم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1351

به "خدمت به ایثارگران نوعی جهاد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خدمت به ایثارگران نوعی جهاد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید