خبرنگاران کمیته بازاریابی دیجیتالی سلامت در کرمانشاه راه اندازی شد

به گزارش بازی های فکری، کرمانشاه- خبرنگاران- مسوول دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: براساس سند نقشه راه توسعه پنج ساله سلامت استان، کمیته دیجیتال مارکتینگ (بازاریابی دیجیتالی) سلامت در این دانشگاه برای اولین بار در کشور راه اندازی شد.

خبرنگاران کمیته بازاریابی دیجیتالی سلامت در کرمانشاه راه اندازی شد

محمد رشیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، هدف از راه اندازی این کمیته را تقویت فروش محصولات شرکت های دانش بنیان دانشگاه و اطلاع رسانی در خصوص محصولات سلامت محور تولید شده در بخش دولتی و خدماتی که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حوزه سلامت ارایه می شود، مطرح نمود.

او گفت: جذب توریست سلامت، جذب دانشجوی خارجی، جذب همکاری های بین المللی در تحقیقات و مسایل آموزشی، تلاش برای مدیریت و افزایش فروش محصولات شرکت های دانش بنیان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از دیگر اهداف راه اندازی این کمیته است.

وی اضافه کرد: در دنیای مدرن امروز، روش های سنتی بازاریابی به روشی گران و کم اثر تبدیل شده و دیجیتال مارکتینگ جایگاه تازه ای در کسب و کارهای کوچک و متوسط به دست آورده است.

رشیدی گفت: در محیط دیجیتال، بازار هدف کاملاً معین بوده و به دلیل قابلیت در طبقه بندی مخاطبان، این امکان وجود دارد که فرآیند بازاریابی، اثربخش تر باشد.

مسوول دفتر کارآفرینی و اشتغال دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: علاوه بر آن، از طریق این روش از تبلیغات، فاصله معرفی محصول تا ورود مشتری به سایت و یا درگاه خرید، تنها با چند کلیک میسر است.

به گزارش خبرنگاران، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هشت دانشکده دانشکده های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری و مامایی، بهداشت، تغذیه، پیراپزشکی و دانشکده پرستاری سنقر و کلیایی دارد.

85 رشته تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مقاطع مختلف دایر است که از این تعداد 14 رشته در مقطع PHD (دکترای تخصصی) است و 20 رشته در دستیاری تخصصی، سه رشته دکترای عمومی (پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی)، 25 رشته کارشناسی ارشد، 22 رشته کارشناسی و 2 رشته کاردانی است.

این دانشگاه همچنین 453 عضو هیأت علمی دارد.

116 دانشجوی خارجی نیز در رشته های دکترای عمومی پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند.

براساس آمارها سالانه بیش از 800 مقاله در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تولید و منتشر می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 890

به "خبرنگاران کمیته بازاریابی دیجیتالی سلامت در کرمانشاه راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمیته بازاریابی دیجیتالی سلامت در کرمانشاه راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید