خبرنگاران ساعت کار مراکز تعویض پلاک اصفهان افزایش یافت

به گزارش بازی های فکری، اصفهان- خبرنگاران- رییس پلیس هدایت و رانندگی استان اصفهان با اشاره به بازگشایی مراکز تعویض پلاک و حجم بالای متقاضیان از افزایش ساعت کار این واحدها تا ساعت 16 هر روز اطلاع داد.

خبرنگاران ساعت کار مراکز تعویض پلاک اصفهان افزایش یافت

سرهنگ محمدرضا محمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اضافه نمود: باتوجه به تعطیلی مراکز تعویض پلاک به دلیل شیوع بیماری کرونا،میزان مراجعه نمایندگان به این مراکز افزایش یافت و این موضوع علاوه بر اینکه ارائه خدمت را با مشکل روبرو می کرد، ازدحام جمعیت تهدیدی برای سلامت مردم بود.

وی اعلام کرد: مراجعه متقاضیان بر اساس پلاک های زوج و فرد در کاهش ازدحام جمعیت کارآمد نبود به همین دلیل ساعت ارائه خدمات به میزان 2 ساعت افزایش یافته است.

وی اضافه نمود: این افزایش ساعت فعالیت مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک تا کاهش حجم مراجعه نمایندگان ادامه دارد و تغییرات آن به اطلاع هم استانی ها رسانده خواهد شد.

رییس پلیس هدایت و رانندگی استان اصفهان از شروع فعالیت مراکز آکادمی های قوانین هدایت و رانندگی اطلاع داد و گفت: متولیان آکادمی ها، مربیان رانندگی و هنرجویان ملزم به رعایت قوانین و توصیه های بهداشتی هستند و باید در حین انجام فعالیت از ماسک و دستکش استفاده نمایند.

وی ادامه داد: استفاده از پوشش های سر و صورت و یا ایجاد دیواره پلاستیکی در خودروهای آموزشی توصیه شده و کارشناسان پلیس هدایت و رانندگی بر رعایت اصول بهداشتی توسط این قشر نظارت دارند.

محمدی با بیان اینکه آکادمی ها باید از پذیرش افراد بیمار و مشکوک به بیماری کرونا جلوگیری نمایند، اظهار داشت: در صورتی که برای مردم اخذ گواهینامه در این مقطع زمانی ضروری نیست این کار را به زمان دیگری که شرایط سلامت جامعه بهتر خواهد شد، موکول نمایند.

سالیانه بیش از 100 هزار گواهینامه توسط پلیس هدایت و رانندگی استان اصفهان صادر می گردد.

سالیانه 100 هزار خودرو به جمع وسایل نقلیه شهر اصفهان اضافه نموده می گردد.

تمام شهرستان های استان اصفهان دارای یک مرکز و شهر اصفهان هم دارای 2 مرکز تعویض پلاک است.

شیوع بیماری کرونا، فعالیت مراکز تعویض پلاک استان اصفهان را از 17 اسفند 98 تعطیل کرد که خدمات دهی این مراکز از امروز شنبه ششم اردیبهشت 99 با تمهیداتی از سرگرفته شد.

تا به امروز بیش از 90 هزار نفر در کشور بطور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و تعداد جان باختگان کرونا در کشور به بیش از پنج هزار نفر رسیده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 326

به "خبرنگاران ساعت کار مراکز تعویض پلاک اصفهان افزایش یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساعت کار مراکز تعویض پلاک اصفهان افزایش یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید