خبرنگاران استاندار: شبکه ای برای حمایت و فروش صنایع دستی یزد ایجاد شود

به گزارش بازی های فکری، یزد- خبرنگاران- استاندار یزد گفت: یکی از فعالیت های خوبی که می تواند در حوزه صنایع دستی استان صورت گیرد ایجاد شبکه حمایتی برای فروش و بازاریابی است که بستر مناسبی را فراهم و هنرمندان این بخش در استان می توانند محصولات خود را با نام خودشان معرفی کنند.

خبرنگاران استاندار: شبکه ای برای حمایت و فروش صنایع دستی یزد ایجاد شود

محمدعلی طالبی یکشنبه شب در مراسم افتتاح نمایشگاه دائمی آثار صنایع دستی استان اضافه نمود: این استان مجموعه ای از تولیدات مختلف صنایع دستی است که می تواند فراتر از استان حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد و هنرمندان زیادی در این عرصه فعالیت دارند.

وی گفت: با توجه به شرایط اخیر کشور به دلیل کرونا ضرورت بیشتری در رابطه با حمایت از صنایع دستی احساس می شود و این حمایت ها برای رونق بخشی به اقتصاد نیز نقش بسیار مهمی دارد.

وی ادامه داد: همه باید احساس وظیفه کنیم تا در حوزه صنایع دستی از هنرمندان حمایت شود و می توانیم با همراهی یکدیگر این حمایت را داشته باشیم.

طالبی یادآور شد: در زمینه تولیدات صنایع دستی استان یزد بیشترین تنوع را در کشور دارد و هر کجای استان که قدم بگذاریم محصولات بسیار فاخری توسط هنرمندان تولید شده و بیشترین فعالیت در این زمینه در شهرستان یزد است.

وی اضافه نمود: طی 20 سال گذشته مجموعه ای از ویترین های اداری در محل استانداری قرار داده شده بود که دستگاه های اجرایی عملکرد و توانمندی خود را برای عموم به نمایش گذاشته بودند و برای حمایت از هنرمندان صنایع دستی همه این ویترین ها جمع آوری و به عرضه محصولات صنایع دستی اختصاص یافت و این به دلیل اهمیتی است که برای این بخش قائل هستیم.

استاندار یزد گفت: توقع داریم همه ادارات و دستگاه های اجرایی نیز به کمک صنایع دستی آمده و هر گونه هدیه و تجلیلی که دارند، با خرید محصولات صنایع دستی صورت گیرد و خود نیز پیش قدم شده ایم و اگر همراه باشیم حمایت های بسار خوبی در این بخش صورت خواهد گرفت.

در پایان از هنرمندان برتر صنایع دستی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد و نمایشگاه دائمی صنایع دستی در 26 غرفه در محل استانداری یزد افتتاح گشت.

استان یزد با داشتن 40 رشته صنایع دستی پویا، افزون بر سه هزار هنرمند فعال در این بخش دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 390

به "خبرنگاران استاندار: شبکه ای برای حمایت و فروش صنایع دستی یزد ایجاد شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: شبکه ای برای حمایت و فروش صنایع دستی یزد ایجاد شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید