حمایت از تیم های شتاب دهنده در حوزه کسب و کار

به گزارش بازی های فکری، معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: تیم های شتاب دهنده در حوزه کسب و کار مورد حمایت قرار می گیرند.

حمایت از تیم های شتاب دهنده در حوزه کسب و کار

به گزارش خبرگزاری اقتصادی ایران، سورنا ستاری عصر دوشنبه در سفر به شهرستان ورامین برای بهره برداری و افتتاح یک مرکز نوآوری در این شهرستان که با حضور امام آدینه موقت و فرماندار ورامین و سایر مسئولین برگزار گردید با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت هایی که در شهرستان ورامین وجود دارد، گفت: شاد هستیم که امروز این مرکز نوآوری را افتتاح کردیم اما هنوز راه زیادی مانده است که از ظرفیت های منطقه استفاده گردد.

ستاری با اشاره به اینکه مرکز فوق دارای طراحی خوبی است گفت: قرار داد برای بازسازی این محل باید تنظیم گردد و یاری های لازم انجام خواهد شد و باید فضا برای جوانان باز گردد و ایده های کشاورزی پیاده سازی شوند و با استفاده از هیأت های علمی توسعه یابند.

وی عنوان داشت: موضوع برای راه اندازی مراکز این چنینی اراده است و مسئله اقتصادی برای ایجاد این پتانسیل ها وجود ندارد و طبق فضاهای اختصاص داده شده برای این مراکز هزینه ها از سوی معاونت علمی و فناوری پرداخت خواهد شد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه ورامین به شتاب دهنده های کسب و کار احتیاج دارد گفت: در حوزه های مختص شهرستان که کشاورزی است و گردشگری و آی تی است باید شتاب دهندگی صورت بگیرد که ورامین می تواند در این راستا شرکت های خوبی را داشته باشد چرا که از لحاظ این موارد دارای پتانسیل های ذاتی و نیروی بومی است.

ستاری با تاکید بر اینکه تیم هایی که قابلیت شتاب دهندگی دارند مورد حمایت واقع خواهند شد گفت: باید محیطی فراهم گردد که جوانان ورامین برای امکانات به تهران نروند و زیست بومی طراحی گردد که جوانان منطقه حفظ گردد و باید به ورامین بیشتر اهمیت داده گردد و فضایی که شایسته جوانان ورامین باشد ایجاد گردد.

وی گفت: ورامین باید به دنبال کارآفرینی باشد و باید بین جوانان کارآفرین و استخدام شده تفاوت باشد و ارزش افزوده ایجاد نموده و جامعه را متحول نمایند و محیط زندگی را تغییر دهند لذا در این زمینه اگر ارزش کارآفرین معین گردد محیطی برای نوآوری ایجاد خواهد شد.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 485

به "حمایت از تیم های شتاب دهنده در حوزه کسب و کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت از تیم های شتاب دهنده در حوزه کسب و کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید