توپ طلا به چه کسانی می رسد؟

به گزارش بازی های فکری، تهران (پانا) - در فرایند انتخاب برترین بازیکن به وسیله فرانس فوتبال قرار است تغییراتی به وجود بیاید.

توپ طلا به چه کسانی می رسد؟

به گزارش خبرآنلاین؛ مجله معتبر فرانس فوتبال که از سال 1956 هر سال اقدام به معرفی برترین بازیکن دنیا می نماید، معتبرترین جایزه انفرادی فوتبال به شمار میرود، هر چند مشارکتی که فرانس فوتبال بین سال های 2010 و 2015 با فدراسیون دنیای فوتبال (فیفا) داشت و انتخاب بحث برانگیر لیونل مسی به عنوان برترین بازیکن دنیا در سال 2021 باعث انتقادهایی از این نشریه فرانسوی شده است.

همین انتقادها باعث شده است تا فرانس فوتبال تصمیم به ایجاد تغییراتی در فرایند انتخاب برترین بازیکن دنیا و اهدای توپ طلا بگیرد. بر اساس گزارش نشریه اکیپ فرانسه از این پس عملکرد بازیکنان در بازه زمانی فصل مسابقات لحاظ خواهد شد و توپ طلا بعدی بر اساس عملکرد بازیکنان در فصل 22-2021 به برنده تعلق خواهد گرفت.

طبق این گزارش؛ بعلاوه تنها نمایندگان 100 کشور برتر رده بندی فیفا حق رأی خواهند داشت. معیار اول انتخاب بازیکنان برای قرار گرفتن در جمع نامزدهای دریافت این جایزه، عملکرد فردی بازیکنان خواهد بود و معیار بعدی جام هایی است که آنها کسب می نمایند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1393

به "توپ طلا به چه کسانی می رسد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توپ طلا به چه کسانی می رسد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید