تسویه مطالبات متناسب سازی حقوق بازنشستگان تا شهریور، پرداخت طلب رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته

به گزارش بازی های فکری، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، از تسویه مطالبات متناسب سازی حقوق بازنشستگان تا قبل از شهریورماه و انجام رتبه بندی معلمان و اجرای مطالبات فرهنگیان بازنشسته در مرداد ماه اطلاع داد.

تسویه مطالبات متناسب سازی حقوق بازنشستگان تا شهریور، پرداخت طلب رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته

به گزارش ایسنا، نعمت الله ترکی در جشن بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، اظهار کرد: تا سال 99 بخشی از متناسب سازی حقوق بازنشستگان انجام شد و مطالبات به جای مانده مربوط به شش ماهه دوم سال 99 است. مطالبات سال 1400 و 1401 نیز در برنامه ما است تا قبل از شهریور ماه آن را تسویه کنیم.

پرداخت مطالبات ناشی از رتبه بندی به فرهنگیان بازنشسته

وی با بیان اینکه حدود یک میلیون نفر از بازنشستگان جزو فرهیختگان آموزش و پرورش محسوب می شوند، شرح داد: رتبه بندی معلمان از سال 1400 آغاز شد. حدود 672 هزار نفر در این امر مطالبات خود را دریافت نموده اند.

ترکی ادامه داد: دو سه گروه از رتبه بندی مانده اند که بخشی از آن ها یعنی 53 هزار نفر مربوط به سال 1400 و 63 هزار نفر مربوط به سال 1401 می شوند. در امسال نیز از شهریور ماه 80 هزار نفر در آموزش و پرورش بازنشسته خواهند شد که مطالبات این ها مانده است.

پرداخت معوقات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی قبل از شهریورماه

مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری، بیان کرد: هم وزیر آموزش و پرورش و هم سازمان برنامه قول داده اند در مرداد ماه رتبه بندی انجام و مطالبات بازنشستگان آموزش و پرورش اجرایی می گردد. در مورد مطالبات بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی نیز که در کش و قوس های سال های 97 تا 99 بودند، در اسفند سال 1401 این امر اجرایی شد. افزایش 1.15 در این امر انجام شد، احکام صادر شد و تا قبل شهریور ماه امسال معوقات پرداخت می گردد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 تیر 1402 بروزرسانی: 24 تیر 1402 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1595

به "تسویه مطالبات متناسب سازی حقوق بازنشستگان تا شهریور، پرداخت طلب رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسویه مطالبات متناسب سازی حقوق بازنشستگان تا شهریور، پرداخت طلب رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید