تراکتور در حال پوست اندازی است

به گزارش بازی های فکری، به گزارش خبرنگاران، حمید عبداللهی عصر شنبه در نشست خبری بعداز تساوی دو تیم تراکتور با مس رفسنجان در تبریز گفت: در وقفه پیش آمده در بازی های لیگ برتر کوشش کردیم روی نقاط ضعف خودمان کار کنیم و بهتر شویم ولی باید در نظر داشته باشیم که تراکتور در حال پوست اندازی بوده و به زمان احتیاج دارد.

تراکتور در حال پوست اندازی است

وی ادامه داد: قطعاً در جدول به کورس قهرمانی برخواهیم گشت و طرفداران به این موضوع شک ننمایند. بازیکنان باید بدون ترس و با تمام وجود کوشش نمایند. در ملاقات امروز، دو نیمه متفاوت داشتیم و در نیمه اول کوشش کردیم به اهداف مان برسیم.

وی اضافه نمود: با این حال وزش باد شدید بود و عملکرد تیم حریف نیز اجازه کار را به ما نداد. در نیمه دوم با صحبت های اجرا شده بهتر ظاهر شدیم و سه، چهار موقعیت گل به دست آوردیم. از نوع عملکرد بازیکنان مخصوصاً در نیمه دوم راضی هستیم، اما از نتیجه نه. ما در همه بازی ها برای برد به میدان می رویم.

مربی تیم فوتبال تراکتور در ادامه اعلام کرد: اگر موقعیت های ما تبدیل به گل می شد، شرایط طور دیگری رقم می خورد. مس رفسنجان تیم کوچکی نیست و مقابل بسیاری از تیم های عظیم نیز عملکرد خوبی را از خود به ثبت رسانده است. تراکتور قطعاً وارد فاز جدیدی خواهد شد و خیلی بهتر از گذشته برای نام آذربایجان کوشش خواهد نمود.

عبداللهی ادامه داد: بازیکنان ما یاد می گیرند که با تمام وجود کوشش نمایند. این تیم از نظر روحی کمی نامساعد بود و نوسان داشت و ما کوشش می کنیم ضربات خود در چارچوب را بهتر کنیم. شرایط روحی برای یک تیم بسیار مهم است، اما ما در جزءبه جزء فوتبال بهتر خواهیم شد.

وی به انتقاد از عدم پاسخگویی فدراسیون فوتبال به نامه های باشگاه تراکتور پرداخت و گفت: برای فدراسیونی که قبلاً چندین ستاره داشت، این شرایط خوب نیست و آقای خادم باید فدراسیون فوتبال را به روز کند. در لیگ برتر یک بازیکن با داور برخورد فیزیکی می نماید، اما با نامه نگاری محرومیت او را می بخشند، اما سعید واسعی به خاطر یک تخلف اداری محروم شده است.

مربی تیم تراکتور ادامه داد: تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا به میدان خواهد رفت و این ملاقاتها ملی محسوب می شوند. ما چندین بار به فدراسیون فوتبال نامه نوشتیم و درخواست کردیم که تنها پنج روز محرومیت سعید واسعی بخشیده گردد، اما جوابی دریافت نکردیم. من برای فدراسیون فوتبال خیلی متأسفم که به نامه های یک باشگاه پاسخ نمی دهد.

عبداللهی در خاتمه گفت: وقتی استفاده از سیستم رادیویی برای داوران مهیا نیست، چطور می توانیم سیستم VAR را به فوتبال مان بیاوریم. داوران ما سیستم رادیویی ندارند و امروز داور چهارم بعضی اشتباهات داور را می دید اما نمی توانست آن را به داور وسط منتقل کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 889

به "تراکتور در حال پوست اندازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تراکتور در حال پوست اندازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید