بازسازی منزل: تاریخ انتشار بازسازی پیکسلی فاینال فانتزی 6 تعیین شد

به گزارش بازی های فکری، در چند ماه گذشته، کمپانی اسکوئر انیکس سری پیکسل ریمستر فاینال فانتزی را به شکلی عجیب منتشر نموده است. سه بازی اول در ماه جولای عرضه شدند و در ماه های پس از آن، نسخه های 4 و 5 در دسترس قرار گرفتند. با توجه به اینکه ریمستر فاینال فانتزی 6 آخرین بازی در بسته پیکسل ریمستر محسوب می گردد، به تازگی تاریخ انتشار آن معین شده است و به نظر می رسد که بارزترین نسخه از این سری تا سال 2022 منتشر نخواهد شد.

بازسازی منزل: تاریخ انتشار بازسازی پیکسلی فاینال فانتزی 6 تعیین شد

جهت دریافت خدمات بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

اسکوئر انیکس به تازگی در پلتفرم استیم اعلام نموده که فاینال فانتزی 6 پیکسل ریمستر در فوریه 2022 عرضه خواهد شد و تاریخ انتشار مشخصی در حال حاضر اعلام نشده است. این کمپانی در این باره بیان نمود:

به نظر می رسد که این تأخیر به دلیل درس هایی است که کمپانی اسکوئر انیکس از نسخه های قبلی سری پیکسل ریمستر گرفته است. این نسخه ها که عموما با استقبال خوبی روبرو شدند، با این حال از باگ های ناخوشایند و مسائل فنی رنج برده اند. البته ناگفته نماند که همه گیری ویروس کرونا هم در این تأخیر بی تأثیر نبوده است.

با این اوصاف برای جبران این تأخیر، آیتم های تازهی هم برای کسانی که بازی را به صورت جداگانه یا به عنوان بخشی از کل پکیج پیکسل ریمستر پیش خرید نموده اند، به بازی اضافه می گردد. این ها شامل چندین والپیپر تازه و بعلاوه نسخه های Timelapse Remix تعدادی از آهنگ های بازی می گردد. این آهنگ ها با عناوین Lockes Theme، The Decisive Battle، Terras Theme، Searching for Friends و Aria di Mezzo Carattere خواهند بود. طبق گفته سازنده، ریمیکس تایم لپس شامل موسیقی هایی می گردد که با نسخه های اصلی آغاز می شوند و در نهایت به نسخه های بازسازی شده تغییر می یابند. در واقع این موسیقی ها به شما اجازه می دهند تا از هر دو نسخه لذت ببرید.

سری پیکسل ریسمتر فاینال فانتزی مجموعه ای ویژه از ریمسترهای HD است که گرافیک، موسیقی و بخش های مختلفی از بازی های اصلی و کلاسیک را به روزرسانی می نماید. پنج نسخه اول ریسمتر شده در حال حاضر روی رایانه های شخصی، اندروید و iOS در دسترس هستند.

همان طور که ذکر شد، پیکسل ریمستر بازی فاینال فانتزی 6 در فوریه 2022 برای پلتفرم های ذکر شده عرضه خواهد شد. هیچ صحبتی درباره اینکه آیا این مجموعه برای پلتفرم های دیگری عرضه خواهد شد یا خیر، وجود ندارد، با این حال کمپانی اسکوئر انیکس بیان نموده که اگر تقاضای کافی برای آن وجود داشته باشد، این مجموعه محبوب ممکن است برای دیگر پلتفرم ها در دسترس قرار گیرد.

منبع: IGN

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1264

به "بازسازی منزل: تاریخ انتشار بازسازی پیکسلی فاینال فانتزی 6 تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی منزل: تاریخ انتشار بازسازی پیکسلی فاینال فانتزی 6 تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید