تأثیرگذاران منطقه13 شناسایی و تجلیل می شوند

به گزارش بازی های فکری، شخصیت های تاثیرگذار محله های منطقه13 همزمان با هفته تهران شناسایی و تجلیل می شوند.

تأثیرگذاران منطقه13 شناسایی و تجلیل می شوند

به گزارش خبرنگاران، مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه13 با بیان اینکه 14 تا 22مهرماه در تقویم عمومی کشور به نام هفته تهراننامگذاری شده، گفت: امسال، مجموعه مدیریت شهری به بهانه هفته تهران و با هدف بازشناسی هویت این کلانشهر، برنامه های متنوعی را در شهر تهران برگزار می کند، که در این راستا شهرداری منطقه 13 نیز با تدارک ویژه برنامه هایی این هفته را گرامی می دارد.

رضا افشار هفته تهران را، هفته ای برای نکوداشت مرکز برشمرد و افزود: در نظر داریم، در این هفته از شخصیت های تاثیرگذار محله های منطقه13 تجلیل و قدردانی کنیم.

او با بیان اینکه در حقیقت روز تهران بهانه ای برای معرفی این کلانشهر به شهروندان است، ادامه داد: در این راستا، اقداماتی از قبیل، ساخت کلیپ های موضوعی با موضوع معرفی منطقه، انتشار ویژه برنامه روز تهران، تولید محتوای تصویری معرفی فضاهای تاریخی، گردشگری و مذهبی و... تدارک دیده شده است.

افشار گفت: از آنجا که خیابان های قدیمی تهران گنجینه ای غنی از تاریخ و کوچه هایش راوی داستان ها و سرگذشت های پررمز و رازی است، در نظر داریم شناسنامه محله های قدیمی را تدوین و مقالاتی درباره تاریخچه محله های منطقه ها به صورت موشن گرافیک منتشر کنیم.

مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه13، تهیه و تدوین نقشه راه برای هر یک از روزهای هفته تهران، اجرای کمپین یادگاری با شهید، نواختن زنگ تهران در مدارس، تجلیل از همکاران و شهروندان فعال در حوزه تهران پژوهی و ... را از دیگر برنامه های منطقه برشمرد و گفت: تشویق و حمایت از نخبگان در راستای گردآوری طرح های نوآورانه و ایده های خلاق برای تهران پیش رو، زمینه سازی برای تعمیق روابط میان مدیران و فعالان حوزه شهری با شهروندان و نخبگان شهری در راستای تحقق چشم اندازهای پیش بینی شده برای آینده تهران و فرصت سازی برای هم اندیشی و آینده پژوهی در حوزه های فرهنگی و جامعه شناسی شهری از اهداف و سیاست های دیگر هفته تهران است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 مهر 1401 بروزرسانی: 19 مهر 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1476

به "تأثیرگذاران منطقه13 شناسایی و تجلیل می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تأثیرگذاران منطقه13 شناسایی و تجلیل می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید