برنامه ادامه دیدارهای شاگردان امیرشقاقی

به گزارش بازی های فکری، خبرنگاران: هشتمین دوره رقابت های فوتبال قهرمانی آسیا بانوان زیر 19 سال با حضور 8 تیم از 27 مرداد شروع شده و تا 7 شهریور به میزبانی نانجینگ چین پیگیری می شود.

برنامه ادامه دیدارهای شاگردان امیرشقاقی

به گزارش خبرنگاران، رقابت های فوتبال قهرمانی بانوان زیر 19 سال آسیا هر دو سال یک بار برگزار می شود و تیم بانوان ایران برای نخستین بار در این رقابت ها حضور پیدا کرده است. بعد از برگزاری مسابقات گروهی، 8 تیم به مرحله گروهی دوم راه پیدا کرده اند که در دو گروه در کشور چین به رقابت می پردازند تا در نهایت دو تیم از هر گروه راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

در گروه A نیز تیم های چین، ژاپن، استرالیا و ازبکستان همگروه هستند. در این گروه دو تیم ژاپن و چین بازی اول خود را برده اند و روز شنبه 31 مرداد ماه در یک دیدار حساس مقابل هم قرار می گیرند.

تیم کشورمان در گروه B با تیم های کره جنوبی،کره شمالی و تایلند همگروه است. گروهی که در آن کره جنوبی قهرمان دوره قبل دیروز (چهارشنبه) در اولین بازی شکست سنگین 13 بر صفر را به تیم ملی ایران تحمیل کرد. در دیگر دیدار این گروه کره شمالی با نتیجه 5 بر صفر تایلند را شکست داد تا به عنوان حریف بعدی ایران برای شاگردان مهناز امیرشقاقی خط و نشان کشیده باشد.در حال حاضر تیم کشورمان در قعر جدول گروه B واقع شده است و کره جنوبی صدرنشین است.

پس از برگزاری رقابت های این مرحله از هر گروه دو تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می کند که درپایان این مسابقات سه تیم برتر به مسابقات جهانی زیر 20 سال صعود می کنند که سال 2016 به میزبانی پاپوآ گینه نو برگزار می شود. تیم ملی فوتبال بانوان ایران با کسب عنوان قهرمانی در مرحله مقدماتی گروه خود پا به این مرحله از مسابقات گذاشته است.

برنامه ادامه دیدارهای تیم فوتبال بانوان زیر 19 سال ایران در گروه B به شرح زیر است:

جمعه 30 مرداد، ساعت 15:30

ایران - کره شمالی، ورزشگاه جیانگ نینگ

یکشنبه اول شهریور، ساعت 12:30

ایران - تایلند، ورزشگاه جیانگ سو

به گزارش خبرنگاران، دو بازی مرحله نیمه نهایی روز چهارشنبه 4 شهریور و دیدارهای رده بندی و فینال روز شنبه 7 شهریور ماه برگزار می شوند. محل انجام هر 4 بازی نیز ورزشگاه جیانگ نینگ شهر نانجینگ خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 109

به "برنامه ادامه دیدارهای شاگردان امیرشقاقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ادامه دیدارهای شاگردان امیرشقاقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید