بافت تاریخی شهر گیوی احیا و بازسازی می گردد

به گزارش بازی های فکری، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کوثر گفت: با توجه به قدیمی و کهن بودن شهر گیوی احیا و بازسازی بافت تاریخی این شهر در دستور کار قرار گرفته و انجام می گردد.

بافت تاریخی شهر گیوی احیا و بازسازی می گردد

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی خانه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان اردبیل، جهانگیر شهبازی ظهر امروز 13 تیر اظهار کرد: شهر گیوی از شهرهای کهن و قدیمی منطقه است که آثار و شواهد آن در قالب بنا و عمارت ها در شهر مشهود است، بنابراین شناسایی این آثار و بازسازی و احیای آن ضرورت دارد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی شهرستان کوثر گفت: به همین دلیل این اداره با همکاری ادارات مربوطه شهر گیوی و اداره کل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان اردبیل برنامه شناسایی ثبت و بازسازی بافت تاریخی و بناهای آن را در دستور کار دارد.

او اعلام کرد: شهر و منطقه قدیمی و کهن گیوی در عین حال از ظرفیت بالایی در جذب جهانگرد برخوردار ست که با انجام اقدامات شناسایی و ثبت و بازسازی آثار تاریخی زنجیره گرد شگری منطقه تکمیل شده و شاهد رشد و توسعه روزافزون جهانگردی منطقه خواهیم بود.

شهبازی اضافه کرد: شناسایی و ثبت بیش از 60 اثر ملموس و ناملموس تاریخی از جمله اقداماتی است که در حوزه میراث فرهنگی اجرا شده و به زودی راه اندازی موزه شهرستان، شروع عملیات کاوش و حدس های باستان شناسی و بازسازی آثار تاریخی در این زمینه انجام می گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1034

به "بافت تاریخی شهر گیوی احیا و بازسازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بافت تاریخی شهر گیوی احیا و بازسازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید