ایران میزبان چهار مسابقه بین المللی دوچرخه سواری کوهستان شد

به گزارش بازی های فکری، به گزارش خبرنگاران، اتحادیه جهانی دوچرخه سواری پس از آنالیز درخواست کشورمان جهت میزبانی مسابقات بین المللی در ایران، موافقت خود را با این درخواست بیان کرد.

ایران میزبان چهار مسابقه بین المللی دوچرخه سواری کوهستان شد

عبدل زاده مسؤول کمیته بین المللی فدراسیون دوچرخه سواری با تأیید این خبر گفت: از مدتی پیش درخواست میزبانی چند رویداد بین المللی را اعلام نمودیم که خوشبختانه این درخواست ها با موافقت اتحادیه جهانی همراه شد. اجرای چند مسابقه بین المللی رشته کوهستان به بخش خصوصی واگذار شده و فدراسیون به اسم بالاترین مرجع رسمی همچون سایر رویدادهای بین المللی پیگیر مکاتبات و هماهنگی ها می باشد.

وی اضافه نمود: طبق درخواست فدراسیون دوچرخه سواری ایران 24 و25 فروردین ماه 1401 دو مسابقه کلاس 2 و 3 جهانی کوهستان آقایان برگزار خواهد شد و دو مسابقه دیگر هم در تاریخ 10 و 11 اردیبهشت 1401 به ترتیب در کلاس 2 و 3 جهانی برگزار می شود.

وی اعلام کرد: با توجه به اینکه بخش خصوصی میزبانی این مسابقات را تقبل نموده می بایست شرایط و نحوه برگزاری این چهار مسابقه که در تقویم رسمی اتحادیه جهانی ثبت شده اقدام شود. به هر حال این یک اتفاق عظیم و قابل توجهی است که برای دوچرخه سواری ایران اتفاق افتاده و با حضور سایر کشورهای خارجی در کشورمان شاهد رشد و ترقی این رشته و ورزشکارانمان باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 شهریور 1400 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1121

به "ایران میزبان چهار مسابقه بین المللی دوچرخه سواری کوهستان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران میزبان چهار مسابقه بین المللی دوچرخه سواری کوهستان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید