اعلام فراخوان حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال

به گزارش بازی های فکری، به گزارش خبرنگاران، تیم های متقاضی حضور در لیگ برتر بسکتبال باید درخواست خود برای این حضور را به فدراسیون ارائه نمایند تا پس از آنالیز های لازم و در صورت دارا بودن استانداردهای موردنظر، در فهرست شرکت نمایندگان در مسابقات قرار داده شوند.

اعلام فراخوان حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال

به گفته رئیس فدراسیون بسکتبال زمان مقرر برای اعلام درخواست تیم ها به فدراسیون جهت حضور در لیگ برتر هفته آینده اعلام می گردد.

رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال در مصاحبه با خبرنگاران گفت: قصد داریم شهریورماه فصل جدید لیگ برتر را شروع کنیم. به همین دلیل هفته آینده به تیم ها اعلام می کنیم که در صورت داشتن برنامه برای حضور در این رقابت ها، درخواست خود را به فدراسیون اعلام نمایند.

رئیس فدراسیون بسکتبال تاکید نمود: تنها طرح درخواست ملاکی برای لیگ رجحان شدن نیست. تیم های متقاضی باید استانداردهای لازم را داشته باشند تا مجوز لازم برای شرکت در مسابقات را بگیرند.

به گزارش خبرنگاران، فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال به دلیل کرونا و شیوع این ویروس نیمه کاره ماند. این رقابت ها تا مرحله شروع پلی آف پیش رفت تا ملاقاتهای این مرحله و همچنین چند ملاقات معوقه مرحله مقدماتی برگزار نشد.

در انتها مرحله مقدماتی تیم شهرداری گرگان صدرنشین شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1399 بروزرسانی: 9 آبان 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 546

به "اعلام فراخوان حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام فراخوان حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید