تور ایتالیا: استقبال از هنرهای سنتی ایران در نمایشگاه صنایع دستی میلان

به گزارش بازی های فکری، حضور هنرمندان صنایع دستی و عرضه هنرهای سنتی ایران در نمایشگاه صنایع دستی آر تی جی آنا 2015 میلان با استقبال بازدیدکنندگان و علاقه مندان روبرو شد.

تور ایتالیا: استقبال از هنرهای سنتی ایران در نمایشگاه صنایع دستی میلان

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

در این دوره از نمایشگاه صنایع دستی آر تی جی آنا، در غرفه ایران که به همت کانون جهانگردی و اتومبیل رانی و به نمایندگی از سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دایر شده، فرش، سوغات و هنرهای دستی و سنتی ایرانی در دو بخش متفاوت به معرض فروش و نمایش گذاشته شده است. در این غرفه 8 شرکت تولیدکننده صنایع دستی در رشته های متنوعی همانند چاپ قلمکار، سفالینه های تزئینی، مینیاتور، گلیم و پارچه های سنتی محصولات خود را عرضه نموده اند.

به گزارش روابط عمومی کانون جهانگردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران، در غرفه اختصاصی ایران با 300 متر مربع مساحت،کارگاه های صنایع دستی با حضور 6 هنرمند ایرانی در حال برپایی بوده و نبوغ و هنر ایرانی را برای مخاطبان ایتالیایی و دیگر کشورها به نمایش گذاشته اند.

بر اساس گزارش، ازدحام جمعیت و استقبال از این نمایشگاه به ویژه استقبال از هنرهای سنتی و صنایع دستی در غرفه ایران به حدی رسیده که امکان تردد سهل و آسان در نمایشگاه وجود ندارد.

دیگو سالا مدیر اجرایی نمایشگاه آرتی جی آنای میلان، ضمن بازدید از غرفه ایران از شرکت حرفه ای و با نظم نمایندگان ایران و انجام به موقع تعهدات اقتصادی و اجرایی، پاسخگویی مناسب و بعلاوه ثبت نام هنرمندان ایرانی در کاتالوگ آنلاین نمایشگاه تشکر کرد.

عبادرضا اسلامی مدیر گردشگری و صنایع دستی کانون جهانگردی و اتومبیل رانی از راه اندازی فروشگاه دائمی عرضه صنایع دستی ایران در شهر میلان ایتالیا، حضور در نمایشگاه صنایع دستی مونیخ 2016، ایجاد فروشگاه و نمایشگاه های صنایع دستی در کاروان سراهای تاریخی ایران و بعلاوه برنامه ریزی برای شرکت در رویدادهای جهانی صنایع دستی از جمله نمایشگاه صنایع دستی میلان 2016، را به عنوان مهمترین اهداف و برنامه های کانون در زمینه صنایع دستی عنوان نمود.

هم زمان با ششمین روز برپایی بیستمین دوره نمایشگاه آرتی جی آنا میلان ایتالیا، رییس این نمایشگاه به همراه جمعی از خبرنگاران و نمایندگان رسانه های ایتالیایی از غرفه ایران بازدید کرد.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1352

به "تور ایتالیا: استقبال از هنرهای سنتی ایران در نمایشگاه صنایع دستی میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: استقبال از هنرهای سنتی ایران در نمایشگاه صنایع دستی میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید