ارائه خدمات مشاوره به 56 هزار مددجوی تهرانی

به گزارش بازی های فکری، تهران (پانا) - مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ارائه خدمات مشاوره به 56 هزار و 641 مددجوی تهرانی در 10 ماهه سال جاری اطلاع داد.

ارائه خدمات مشاوره به 56 هزار مددجوی تهرانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید ابوالفضل پرپنچی با اعلام گزارشی از عملکرد این نهاد در بخش خدمات مشاوره ،گفت: کمیته امداد به منظور ارتقاء سطح آگاهی مددجویان و ایجاد توانایی های لازم در جامعه هدف به منظور پیشگیری و حفظ سلامت روانی مددجویان اقدامات مختلفی را در طول سال انجام می دهد.

وی افزود: ارائه خدمات مشاوره در قالب مشاوره ازدواج، تحصیلی، خانوادگی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی و بهداشت روانی مددجویان تحت حمایت و فرزندان آنان انجام می گردد.

پرپنچی با بیان اینکه در 10 ماهه سال جاری 56 هزار و 641 مددجوی تحت حمایت از خدمات مشاوره ای بهره مند شده اند، اظهار داشت: این خدمات شامل مشاوره فردی و گروهی بوده و در همین جهت 26 هزار 684 نفر از مشاوره فردی، 19 هزار و 142 نفر از مشاوره گروهی و10 هزار و 815نفر از غربالگری سلامت روان بهره مند شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا خدمات به صورت حضوری با رعایت شیوه نامه های بهداشتی وغیرحضوری به مددجویان ارائه می گردد و در همین جهت تا به امروز 25 هزار نفر به وسیله شبکه های مجازی خدمات مشاوره و هدایت دریافت نموده اند.

وی به همکاری 105 مرکز مشاوره برای ارائه خدمات مشاوره با کمیته امداد استان تهران اشاره نمود و افزود: از این تعداد 57 مرکز به طور رایگان به جامعه هدف خدمات مشاوره ارائه می دهند.

پرپنچی، به دیگر اقدامات اجرا شده در بخش مشاوره این نهاد اشاره نمود و گفت: برگزاری 12 اتاق فکر و نشست تخصصی مشاوران با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی و مداخله در بحران، اجرای طرح پالایش سلامت روان و توانمندسازی روحی-روانی فرزندان خانواده های دارای سرپرست زندانی، توانمندسازی روحی- روانی دختران شایسته ازدواج، همکاری فعال واحد مشاوره با شورای برنامه ریزی و توسعه استان تهران در تهیه و تنظیم سند طرح کار ملی در چهار کارگروه اصلی (کارگروه اعتیاد طلاق بچه ها کار توانمندسازی زنان سرپرست خانوار) و غربالگری سلامت روحی - روانی همه زنان سرپرست خانوار کمتر از 50 سال از دیگر اقدامات در این بخش است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 830

به "ارائه خدمات مشاوره به 56 هزار مددجوی تهرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه خدمات مشاوره به 56 هزار مددجوی تهرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید