آغاز ساخت تقاطع غیرهمسطح شهید نواب - تندگویان

به گزارش بازی های فکری، عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح شهید نواب - تندگویان آغاز شد.

آغاز ساخت تقاطع غیرهمسطح شهید نواب - تندگویان

به گزارش خبرنگاران، صبح امروز مراسم آغاز عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید نواب با حضور مسئولان به صورت مجازی برگزار شد و در این مراسم سردار حمیدی رییس پلیس راهور تهران با بیان این که این نقطه یکی از نقاط حادثه خیز تهران است، اظهار کرد: تنها در سال 1398 در این محدوده چهار نفر کشته شدند و در آخر هفته ها و در طول مناسبت های مختلف همچون پنج شنبه آخر سال گره ترافیکی در این محدوده بسیار زیاد است و اقدامات عمرانی برای اصلاح این معبر ضروری بود. هرچند که برای ماموران راهنمایی و رانندگی مسائلی را فراهم می کند.

وی با بیان این که امیدواریم این پروژه در زمانبندی اعلام شده به خاتمه برسد و هرچه سریع تر زیرگذر و روگذر در اختیار مردم قرار گیرد، اضافه کرد: با اصلاح مهندسی این معبر عبور و مرور تسهیل پیدا می کند.

به گزارش خبرنگاران، در ادامه افشین حبیب زاده - رییس کمیته عمران شورای شهر - نیز در سخنانی با بیان این که سه گروه پروژه های عمرانی داریم گفت: در پروژه های کوچک مقیاس محله ای شاهد هستیم که تنها در منطقه 16، 64 پروژه در حال اجرا است، اما در برخی مناطق پروژه هایی با مقیاس متوسط داریم که بعضا با مسائل مالی روبرو هستند که امیدواریم با تدبیر شهردار تهران هرچه سریع تر این پروژه های متوسط منطقه ای معین تکلیف شوند.

وی با بیان این که مسئولیت پروژه های فرامنطقه ای همچون پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید نواب - تندگویان که امروز افتتاح می شود برعهده معاونت فنی و عمرانی است، اظهار کرد: مطالعات این پروژه نشان می دهد که با تکمیل این تقاطع همسطح 30 درصد از ترافیک منطقه کاهش یافته و تردد خودروها سرعت می گیرد و از لحاظ محیطی نیز از تولید آلاینده ها در این منطقه کاهش می یابد و به همین دلیل لازم است هرچه سریع تر اجرای این پروژه های موثر آغاز شود تا رضایت مردم کسب شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 607

به "آغاز ساخت تقاطع غیرهمسطح شهید نواب - تندگویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز ساخت تقاطع غیرهمسطح شهید نواب - تندگویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید