18 ترند طراحی ناخن زیبا و مد روز برای پاییز 2021

به گزارش بازی های فکری، طراحی ناخن در سال های اخیر انقدر محبوب شده که امروزه در هر آرایشگاه و سالن زیبایی که پا می گذارید، چندین میز مخصوص طراحی و مانیکور ناخن خواهید دید. هر سال انواع رنگ ها و طرح های مجذوب کننده و زیبا ترند می شوند و خانم های بسیاری از خانم های سالمند گرفته تا جوان و حتی دختران نوجوان را جذب خود می کنند. طرح های مجذوب کننده ناخن علاوه بر این که در استایل خانم ها نقش بسیار مهمی دارد، در روحیه و حفظ شادابی هم بسیار موثر است. در این مطلب 18 ترند نو و مجذوب کننده طراحی ناخن برای پاییز 2021 را برایتان ارائه خواهیم کرد. برخی از این طرح ها حال و هوای پاییزی دارند و برخی دیگر جزو ترندهای نوی هستند که از طریق استایلیست ها و کارشناسان مد معرفی شده اند؛ با ما در مجله خبرنگاران همراه باشید.

18 ترند طراحی ناخن زیبا و مد روز برای پاییز 2021

1.طرح های مینیمال متالیک روی زمینه نود

این طراحی ناخن جزو ترندهای مجذوب کننده امسال است. ترکیب خط های مینیمال و ساده روی زمینه نود می تواند جلوه بسیار مجذوب کنندهی را ایجاد کند. ابتدا یک لایه پایه به رنگ نود روشن یا تیره انتخاب کنید و سپس با لاک های متالیک رویش طراحی کنید. برای این که طرح مجذوب کننده تری داشته باشید پیشنهاد می کنیم از رنگ نقره ای و طلایی برای طراحی استفاده کنید.

2. آمبره در تناژ قهوه ای و کرم

طرح ناخن های آمبره که به آن مانیکور اسکیتلز هم می گویند چند سالی است که جزو طرح های ترندهاست و از محبوب ترین، ساده ترین و شیک ترین مدل های طراحی ناخن محسوب می شود. تناژ های قهوه ای و کرم هم در فصل پاییز بسیار محبوب و دوست داشتنی اند. برای این که این طرح مجذوب کننده را روی ناخن هایتان داشته باشید، پنج تناژ رنگی مختلف از گروه رنگی قهوه ای و کرم انتخاب کنید و به ترتیب از ناخن شصت تا ناخن کوچک، از تناژ تیره به سمت روشن بروید.

3. طراحی ناخن با موج های کرم و قهوه ای

در هوای خنک پاییز هیچ چیز مجذوب کننده تر از یک فنجان کاپوچینو تزیین شده با شکلات نیست. این طرح ناخن همان فنجان مجذوب کننده کاپوچینو را تداعی می کند. برای زمینه می توانید یک تناژ کرم یا نسکافه ای انتخاب کنید و با رنگ قهوه ای ناخن هایتان را به شکلی مینیمال و ساده موج دار کنید. یک طرح مجذوب کننده پاییزی و ترند که خودتان هم می توانید به سادگی در منزل انجامش بدهید.

4. فرنچ دولایه

اگر فرنچ ساده برایتان تکراری شده و دوست دارید کمی هیجان به طرح فرنچ ناخن تان اضافه کنید، فرنچ دولایه را امتحان کنید. برای پایه ناخنتان از یک رنگ پایه نود یا یک لایه بیس استفاده کنید؛ فرنچ اول را کمی ضخیم تر تقریبا تا یک سوم طول ناخنتان بکشید و سپس لایه فرنچ نازک تر را روی آن ایجاد کنید. ترکیب رنگ های آبی روشن و نیلی بسیار شیک است؛ به جز آن، رنگ های پاستیلی و یا ترکیب سفید و سیاه هم با این طرح مجذوب کننده خواهند بود.

5. طراحی ناخن با گل های وینتج

این طرح مجذوب کننده با ترکیب رنگی مجذوب کنندهش علاوه بر این که حال و هوایی پاییزی دارد، بسیار ساده است و در منزل هم به راحتی می توانید انجامش دهید. حتی اگر ابزار طراحی ناخن در اختیار ندارید با استفاده از نوک یک گوش پاکن می توانید طرح های ساده گل را روی ناخن هایتان پیاده کنید. ترکیب رنگی قرمز تیره، زرد و نارنجی یکی از بهترین ترکیب های رنگی برای فصل پاییز است. رنگ قرمز تیره را به عنوان بیس انتخاب کنید و سپس رویش گل های بزرگ و ساده زرد و نارنجی را طراحی کنید.

6. آمبره نارنجی و قرمز

ترکیب رنگ قرمز و نارنجی در این آمبره زیبا هم غروب پاییزی را تداعی می کنند و هم یادآور پرتقال خونی، این میوه مجذوب کننده و خوش مزه پاییزی هستند. برای این نوع آمبره می توانید از اسفنج های آرایشی استفاده کنید، به این شکل که در بخش پایینی اسفنج رنگ قرمز و در بخش بالایی رنگ نارنجی را اضافه کنید و در قسمت میانی رنگ ها را با هم ترکیب کنید و سپس ناخن تان را طوری روی اسفنج بزنید که یک طرح آمبره مجذوب کننده ایجاد شود. با اضافه کردن تاپ کوت روی این طراحی زیبا، مدل آمبره ناخن تان تکمیل خواهد شد.

  • 12 مدل ناخن و راهنمای انتخاب بهترین مدل بر اساس فرم انگشتان

7. طراحی برگ های پاییزی

برگ های طلایی و نارنجی و قرمز زیبا ترین نماد های پاییزی اند. یکی از مجذوب کننده ترین ایده ها برای طراحی ناخن در فصل پاییز استفاده از این طرح های زیباست. هم می توانید برگ های پاییزی را روی زمینه نود ناخنتان طراحی کنید و هم این که از استیکر های طرح برگ استفاده کنید.

بی نهایت ایده برای استفاده از طرح برگ های پاییزی برای طراحی ناخن وجود دارد، اما اگر می خواهید طرح ناخن هایتان بیشتر حال و هوای پاییزی داشته باشد بهتر است از رنگ های شکلاتی، کرم قهوه ای و نارنجی استفاده کنید.

8. طراحی ناخن با طرح کدو تنبل

پس از برگ های پاییزی، کدو تنبل اصلی ترین نماد پاییز محسوب می شود. ترکیب رنگ های نارنجی، مشکی و طلایی برای طراحی کدو تنبل فوق العاده است. رنگ سبز خنثی هم در ترکیب با طرح کدو تنبل بسیار مجذوب کننده و دوست داشتنی خواهد بود.

9. طرح آبالون

آبالون نوعی صدف است که طرح بسیار مجذوب کنندهی دارد. رگه های تیره در میان رنگ درخشان سبزآبی و رگه های نقره ای و سفید طرح مجذوب کننده این نوع صدف های دوست داشتنی را تشکیل می دهد. برای این که این ترند تازه و مجذوب کننده طراحی ناخن را روی ناخن هایتان پیاده کنید به رنگ های سبزآبی نقره ای، سفید و مشکی احتیاج خواهید داشت. اگر می خواهید طراحی ناخن هایتان پرزرق و برق تر و خاص تر باشد، می توانید از نگین های ناخن با زمینه های رنگی مرتبط هم استفاده کنید. طرح آبالون بسیار خاص و چشمگیر است. اگر دوست دارید ناخن هایتان طراحی تازه و بسیار خاصی داشته باشد حتما این طرح مجذوب کننده را امتحان کنید.

10. طراحی ناخن با طرح چهارخانه

یکی از ترندهای مجذوب کننده پاییزی بلیزرهای چهارخانه و پیراهن های پشمی چهارخانه است. همانند این ترند مجذوب کننده طراحی ناخن به شکل چهارخانه هم جزو ترندهای پاییزی قرار می گیرد. برای این که طرح ناخن هایتان بیشتر حال و هوای پاییزی به خود بگیرد بهتر است از رنگ های خنثی یا رنگ های گرم پاییزی استفاده کنید. برای این که این مدل مجذوب کننده را روی ناخن هایتان پیاده کنید می توانید از لاک های طراحی و یا شابلون ها و برچسب های ناخن استفاده کنید.

11. طراحی ناخن مرمری

طراحی ناخن مرمری که آن را با نام ابر و بادی هم می شناسیم، یکی از ترندهای تازه و مجذوب کننده ناخن است که طرفداران بسیاری دارد. یک مدل بسیار شکیل و خاص که جلوه فوق العاده ای به روی ناخن های شما دارد و برای طراحی آن می توان ترکیب رنگ های گوناگون و متنوعی را انتخاب کرد. اما مدل بسیار شیک و جالب طرح مرمری که دقیقا شبیه به سنگ مرمر است، با استفاده از دو رنگ لاک سفید و مشکی قابل انجام است. معمولا برای ایجاد طراحی ابر و بادی یا مرمری، قطره هایی از رنگ های مختلف لاک را روی سطح آب می ریزند و با مخلوط کردن نامرتب رنگ ها در یکدیگر، طراحی زیبا ایجاد می کنند.

12. ترکیب لاک های متالیک و اکلیلی

از زمانی که لاک های متالیک وارد بازار شدند طرفداران بسیاری پیدا کردند و مدت هاست جزو ترند طراحی ناخن محسوب می شوند. اگر لاک های متالیک را به درستی با طرح های دیگر ترکیب کنید طراحی ناخن هایتان بسیار خاص و شیک خواهد شد.

یکی از این ترکیب های دوست داشتنی ترکیب دو مدل متالیک و اکلیلی است. برای این که طراحی شیک تری داشته باشید بهتر است هر دو مدل را از یک طیف رنگی انتخاب کنید. لاک های متالیک به رنگ های طلایی، رز گلد و نقره ای بسیار مجذوب کننده و خاص هستند.

13. طرح سفید مرواریدی

یک رنگ شکیل و زیبا که جزو ترندهای طراحی ناخن امسال محسوب می شود و جلوه ای دوست داشتنی و شیک به ناخن هایتان خواهد داد. اگر می خواهید طراحی ناخن هایتان مجذوب کننده تر و خاص تر باشد می توانید نگین های مرواریدی ریز هم روی ناخن هایتان بچسبانید.

14. فرنچ خال خالی

این طرح بیشتر مناسب ناخن هایی با مانیکور بادامی و گرد است. ناخن هایتان را فرنچ کنید و سپس با استفاده از یک رنگ مناسب آن ها را خال دار کنید. ترکیب رنگ های صورتی و زرد و یا حتی سفید و مشکی برای پیاده کردن این طراحی مجذوب کننده فوق العاده است.

15. طرح بافتنی

این طرح تازه و فوق العاده جزو بهترین ترند های پاییزیست. طرحی برجسته و خاص که بافت پلیور و شال گردن های بافتنی را تداعی می کند و جلوه فوق العاده ای در روزهای پاییزی خواهد داشت. یک رنگ مات و خنثی انتخاب کنید و با استفاده از ابزار طراحی، طرح هایی برجسته شبیه به گره های بافت روی ناخن هایتان ایجاد کنید و از این طرح فوق العاده و بی نظیر روی ناخن هایتان لذت ببرید.

16. طرح شعله های سفید

اگر در پی یک فرنچ خاص و تازه می گشت این طرح برازنده شماست. یک طرح بسیار ساده و مینیمال که در عین سادگی بسیار خاص و چشم گیر است. می توانید فرنچ شعله دار را با رنگ های مختلفی روی ناخن هایتان ایجاد کنید اما انتخاب رنگ سفید برای این فرنچ مدروز و خاص یکی از بهترین انتخاب ها خواهد بود.

17. طرح پلنگی

طرح های پلنگی امسال هم در پوشاک و اکسسوری و هم در طراحی ناخن به ترندهای روز بازگشته اند. برای این که طراحی به روز تر و مجذوب کننده تری داشته باشید طرح پلنگی را با لاک های مات ساده و رنگ های خنثی ترکیب کنید. به عنوان مثال به صورت عمودی ناخن هایتان را به دو قسمت تقسیم کنید و روی نیمی از ناخن تان طرح پلنگی را ایجاد کنید.

18. فرنچ رنگارنگ

این طرح انقدر مجذوب کننده و هیجان انگیز است که بعد از گذشت ماه ها هنوز جزو ترندهای پرطرفدار و محبوب طراحی ناخن به جای مانده است. فرنچ رنگارنگ در عین سادگی بسیار دوست داشتنی و خاص است. برای این که طراحی مجذوب کننده تری داشته باشید بهتر است از رنگ های پاستلی استفاده کنید، در غیر این صورت رنگ هایی متضاد و دارای هارمونی را انتخاب کنید که روی ناخن هایتان جلوه مجذوب کنندهی داشته باشند و تضاد آنها کاملا به چشم بیاید.

  • آموزش مرحله به مرحله مانیکور حرفه ای در خانه

سخن آخر

در این مطلب 18 ترند تازه و مجذوب کننده طراحی ناخن را برایتان معرفی کرده ایم. اگر به صورت منظم برای طراحی و مانیکور ناخن هایتان به سالن های زیبایی مراجعه می کنید می توانید از ناخن کارتان بخواهید تا این ترندهای تازه را برایتان طراحی کند. اگر هم به دلیل کمبود وقت و یا هزینه برای طراحی ناخن هایتان به سالن های زیبایی مراجعه نمی کنید، خودتان در منزل می توانید به سادگی با استفاده از ابزار طراحی ناخن، ترندهای ساده تر را بر روی ناخن هایتان طراحی کنید. به خاطر داشته باشید که برای این که طراحی ناخن هایتان جلوه مجذوب کننده تری داشته باشد حتما به صورت منظم ناخن هایتان را مانیکور کنید.

منابع: glamour, chasingdaisiesblog

منبع: دیجی استایل
انتشار: 15 آبان 1400 بروزرسانی: 15 آبان 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1174

به "18 ترند طراحی ناخن زیبا و مد روز برای پاییز 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "18 ترند طراحی ناخن زیبا و مد روز برای پاییز 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید