12 مدل لوازم دکوری شیک و ارزان برای تزیین تمام خانه ها

به گزارش بازی های فکری، فارغ از اینکه چه سبکی را برای دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده می کنید، احتیاج به چند عدد وسیله دکوری برای تکمیل کار دارید. اما نکته مهمی که در این زمینه وجود دارد در خصوص شکل و ظاهر وسیله دکوری است. خیلی ها فکر می نمایند با دکوری های ارزان نمی توان دکوراسیونی شیک و درخور داشت اما این باور کاملاً اشتباه است. لوازم دکوری شیک و ارزان نیز اگر درست و خلاقانه استفاده شوند، حتی می تواند نتیجه ای بهتر از لوازم دکوری لوکس و گران قیمت در پی داشته باشند. در ادامه بیشتر راجب به این روش ها صحبت خواهیم کرد.

12 مدل لوازم دکوری شیک و ارزان برای تزیین تمام خانه ها

1- بشقاب دکوری دیوارکوب

بشقاب های دکوری برای دیوار علاوه بر قیمت مناسب، ظاهری فوق العاده جالب به دکوراسیون خانه شما داده و برای پر کردن دیوار خالی عظیم نیز بسیار مناسب هستند. این بشقاب ها معمولا توسط یک سری گیره چسبی روی دیوار نصب شده و بدون اینکه دیده شوند ظروف را محکم روی دیوار نگه می دارند. قیمت این ظروف در ست های 6 و 7 عددی با اندازه های مختلف حدود 100 هزار تومان است.

2- بوم نقاشی دکوری

برای ساخت لوازم دکوری شیک و ارزان ایجاد یک الگوی ساده روی بوم نقاشی نیز ایده مناسبی است. هزینه آن فقط خرید یک بوم و است چند عدد اسپری رنگ یا رنگ نقاشی. اگر دست نقاشی تان خوب است، می توانید از طرح های موجود در اینترنت الهام گرفته و طرح خود را ایجاد کنید، اگر نه بهتر است این کار را به یکی از اعضای فامیل یا دوست آشنا واگذار کنید.

3- ساخت تابلوی نقاشی

با تهیه یک فریم خالی و اضافه کردن نقاشی هنری خودتان به فریم، یک تابلوی شیک و هنری برای تزیین دیوار اتاق خواب یا نشیمن آشپزخانه بسازید. طرح نقاشی می تواند هر چیزی باشد، از یک خطی خطی ساده گرفته تا خط نستعلیق و نقاشی های آبرنگی.

4- نصب کاغذ دیواری

استفاده یک برش کوچک کاغذ دیواری و فریم دریافت آن روی دیوار یکی از کارهای امتحان پس داده و کاربردی برای تزیین دکوراسیون خانه است. شکل های زیر به خوبی این موضوع را نشان می دهد.

5- لوازم دکوری طبیعی

اگر می خواهید با لوازم دکوری شیک و ارزان، حال و هوایی تازه و سرزنده به دکوراسیون منزل خود بدهید، بهتر است از لوازم طبیعی مثل کتابخانه یا جاکفشی و جالباسی چوبی بهره ببرید.

6- تاج مصنوعی

خیلی اوقات پیش می آید که فریم چوبی یا فلزی تخت خواب کهنه شده و حتی خراب بگردد اما خود بدنه اصلی و پایه های تخت سالم باشد. فریم چوبی تخت معمولا پس از 10 سال از رنگ و رو افتاده و گاهی اوقات اتصالات آنها می شکند. در چنین شرایطی اگر قصد تعویض تخت را ندارید، می توانید بجای استفاده از تاج قدیمی، یک طرح خلاقانه را روی دیوار با رنگ اجرا کنید. با این کار فضای کمی هم توسط تخت خواب اشغال خواهد شد.

7- نصب آینه دکوری

در بین لوازم دکوری شیک و ارزان، آینه یکی از بهترین گزینه ها برای انتخاب است. آینه ها علاوه بر تنوع زیاد در طرح و مدل، برای عظیم نشان دادن فضای محدود اتاق خواب، سالن پذیرایی یا راهروی ورودی خانه نیز بسیار مناسب هستند. طرح های آینه دکوری مشابه بشقاب دیواری در اندازه های کوچک و عظیم نیز فراوری می گردد که وقتی کنار هم قرار بگیرند، ظاهر جالب و جذابی به دکوراسیون می دهند. قیمت ست 5 عددی چنین آینه هایی حدود 150 هزار تومان است.

8- استفاده از وسایل قدیمی

گاهی اوقات شاید یک فضا برای کامل شدن احتیاج به یک دکوری جدید داشته باشد. اما منظور از جدید حتما خرید مدل های نو و تازه نیست، لوازم استفاده شده قدیمی و به قول معروف عتیقه و کهنه نیز اگر شرایط خوبی داشته باشند، حالت جالبی به چیدمان شما می دهند.

9- گل و گیاه

خرید گل و گیاه با یک گلدان زیبا می تواند گران تمام گردد، اما گیاهان ارازن قیمت آپارتمانی هم هستند که علی رغم قیمت پایین، ظاهری فوق العاده لوکس و شیک دارند. برای مثال گیاهانی مثل آگلوناما، کراسولا و بونسای جنسینگ قیمت بسیار مناسبی داشته و وقتی در گلدان های شیک بتنی قرار می گیرند، ظاهری بسیار لوکس و زیبا پیدا می نمایند.

10- کوسن مبل

کوسن مبل راحتی در طرح های رنگی و متنوع از جمله لوازم دکوری شیک و ارزان برای تزیین دکوراسیون هر خانه ای است. کوسن ها نه تنها ظاهر کل دکوراسیون را متحول می نمایند بلکه باعث ارتباط و پیوستگی بین رنگ های بکار رفته در دکوراسیون نیز خواهند شد.

11- تعویض لامپ

گاهی اوقات کارهایی ساده ای مثل عوض کردن یک لامپ هم می تواند حال و هوای خانه را عوض کند. لامپ های ادیسونی یا لامپ هایی که نوری گرم در فضا پخش می نمایند برای دنج نشان دادن فضا بسیار مناسب هستند.

12- آباژور

وقتی صحبت از لوازم دکوری شیک و ارزان می گردد، آباژورهای رومیزی و زمینی نیز باید در لیست قرار بگیرند. آباژورهای زمینی و رومیزی ساده قیمت بسیار مناسبی (بین 100 تا 300 هزارتومان) دارند. برای تزیین بیشتر می توانید بجای کلاهک ساده، از کلاهک های درست شده توسط خودتان بهره ببرید. کار ساخت کلاهک طرح دار آباژور ساده بوده و با مطالعه یک آموزش مناسب، خودتان هم قادر به ساخت آن خواهید بود.

منبع: اتاق
انتشار: 20 تیر 1400 بروزرسانی: 20 تیر 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1022

به "12 مدل لوازم دکوری شیک و ارزان برای تزیین تمام خانه ها" امتیاز دهید

2 کاربر به "12 مدل لوازم دکوری شیک و ارزان برای تزیین تمام خانه ها" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 مدل لوازم دکوری شیک و ارزان برای تزیین تمام خانه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید