طراحی سایت: چگونه سایت سوت و کور خود را پر سر و صدا کنیم؟

به گزارش بازی های فکری، از چند سال پیش که خیلی ها به فکر ایجاد سایت افتادند، دغدغه همه آنها بعد از طراحی سایت این است که چطور سایت خود را پر فروش و پر بازدید نمایند. طبیعتاً آن هنگام لذت طراحی سایت حس می گردد که بازدیدنمایندگان زیادی داشته باشد و به طبع عایدی زایی آن نیز آغاز گردد.

طراحی سایت: چگونه سایت سوت و کور خود را پر سر و صدا کنیم؟

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام دیجی تک، از سویی دیگر گاهاً هزینه های طراحی سایت آنقدر بالاست که برای فرآیندهای بعدی آن یعنی فراوری محتوا و سئو سرمایه ای باقی نمی ماند. حال سوال اینجاست که چه کنیم تا سایت مان که در ابتدای کار سوت و کور و بدون مخاطب است با کمترین هزینه به یک سایت پرشور و پر عایدی تبدیل گردد. برای دریافت پاسخ این سوال به ادامه این مطلب که به وسیله تیم فراوری محتوای شرکت طراحی سایت دیجی تک نوشته شده است توجه کنید.

برای فراوری محتوا خودتان دست به کار شوید.

وقتی طراحی سایت تان تمام می گردد قدم بعدی برای روح و جان بخشیدن به آن فراوری محتوا و تبدیل متون پیش فرض به متون اختصاصی مورد احتیاج شماست. درست است که در حال حاضر شرکت های فراوری محتوای بسیاری روی کار آمده اند اما باز هم هیچ کس به میزان خود شما نمی تواند اطلاعات درجه یک و تازهی را در اختیار مخاطب قرار دهد. پس برای اینکه در هزینه های تان نیز صرفه جویی گردد خودتان دست به کار شده و برای صفحات ثابت سایت خود فراوری محتوا کنید.

اگر هم فرصت کافی ندارید حداقل اطلاعات لازم را به صورت فایل صوتی در اختیار یک شخص معتمد قرار داده و از او بخواهید تا فایل صوتی شما را به یک فایل متنی خوب تبدیل نماید.

فراوری محتوا پادشاه فضای وب است و شما با مدیریت این بخش در سایت خود پادشاهی خواهید کرد.

تصاویر اختصاصی و زیبایی را در وب سایت خود آپلود کنید.

اگر صاحب یک سایت فروشگاهی هستید پیشنهاد می کنیم از محصولات تان به صورت حرفه ای عکاسی کنید. اگر هم صاحب یک سایت شرکتی هستید پیشنهاد می کنیم از خودتان به عنوان مدیر و سایر کارکنان تان به عنوان همکاران و از خدمات، پروژه های اجرا شده، نمونه کارها و در نهایت از فضای شرکت تان عکاسی نموده ودر صفحه درباره ما و سایر صفحات سایت تان درج کنید.

ارسال تصاویر عکاسی شده و یکتا تاثیر بسیار بالایی در جذب مخاطب دارد.

اخبار و مقالات تازه منتشر کنید.

برای تبدیل شدن از یک سایت سوت و کور به یک سایت پر سر و صدا باید هر روز حرف تازه ای برای گفتن داشته باشید. تازه ترین اخبار حوزه کاری خود یا پر طرفدارترین تیترهای آموزشی یا چالشی مرتبط با کسب و کارتان را در سایت تان منتشر کنید. انتشار اخبار و مقالات تازه تاثیر فوق العاده چشمگیری در پر بازدید شدن سایت تان دارد. از این مهم غافل نشوید.

ویدیوهای آموزشی 70 برابر تاثیرگذار تر از تصاویر هستند.

یک ویدیوی آموزشی خوب می تواند مثل یک بمب در سایت شما سر و صدا ایجاد کند. می پرسید چه ویدئویی در سایتم بگذارم؟ به مثال زیر توجه کنید:

مثلا اگر در حوزه پوشاک کار می کنید می توانید در قالب یک ویدیوی مجذوب کننده تفاوت کاپشن، بارانی، اورکت و پالتو را یک بار برای همواره به مخاطب خود شرح دهید. مثلا بگویید هودی چیست و چه فرقی با سیوشرت دارد و هزاران هزار نکته چالشی و مجذوب کننده دیگر که می تواند در قالب ویدیو شرح داده گردد.

روی سئو سایت تان با جدیت تمام برنامه ریزی کنید.

بعد از مدتی که از هزینه های طراحی سایت خلاص شدید و از نظر اقتصادی شرایط باز هزینه کردن برایتان مهیا شد سئو سایت خود را به یک شخص حرفه ای بسپارید. سئو سایت می تواند دقیقا مثل یک نردبان عمل نموده و در صعود سایت شما به بالاترین نقاط ممکن تاثیر چشمگیری داشته باشد.

البته خیلی از شرکت ها همچون شرکت طراحی سایت دیجی تک که به تازگی خدمات طراحی سایت اصفهان را نیز به خدمات خود افزوده است.

سفارش خدمات طراحی سایت اصفهان با دیجی تک

اگر در اصفهان ساکن هستید و هر کاری که می کنید سایت تان روی کلمات کلیدی هدف بالا نمی آید پیشنهاد می کنیم سایت قبلی را رها نموده و به فکر طراحی سایت تازه باشید چرا که گاهاً هزینه کردن روی سایتی که از پایه ضعیف است فایده ای ندارد.

سفارش خدمات طراحی سایت شیراز با دیجی تک

پس از اصفهان، شهر شیراز از دیگر شهرهایی است که شرکت دیجی تک آن را برای ارائه خدمات متمایز طراحی سایت تحت پوشش خود درآورده است. کارفرمایان شیرازی نیز از این پس می توانند برای طراحی سایت متناسب با کسب و کار خود با بهره گیری از نوین ترین خدمات روز طراحی سایت در مرکز به وسیله شرکت دیجی تک روی

https://digitechseo.com/website-design-by-asp.net کلیک نموده و فرم ثبت سفارش یا ارسال درخواست را پر کنند.

تیم پشتیبانی شرکت دیجی تک در کوتاه ترین زمان ممکن به کلیه درخواست های شما پاسخ خواهند داد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آذر 1400 بروزرسانی: 8 آذر 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1200

به "طراحی سایت: چگونه سایت سوت و کور خود را پر سر و صدا کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: چگونه سایت سوت و کور خود را پر سر و صدا کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید