تور قطر: پروازهای قطر به امارات، مصر و عربستان قطع شد

به گزارش بازی های فکری، قطع پروازهای قطر با امارت، مصر و عربستان

در یک اقدام هماهنگ، 3 کشور امارات، عربستان و مصر، پروازهای خود را به سمت قطر کاملا قطع کردند و شرکت هواپیمایی الامارات در دبی هم گفت که تمامی پروازهای رفت و برگشت خود را به دوحه مرکز قطر، از امروز (صبح سه شنبه) کاملا به حالت تعلیق خواهد درآورد. با جزییات بیشتر این خبر همراه خبرنگاران باشید:

تور قطر: پروازهای قطر به امارات، مصر و عربستان قطع شد

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

طبق گفته های شرکت الامارت دبی، آخرین پروازی که از دوبی به دوحه مرکز قطر صورت گرفته، ساعت دو نیم و صبح بوده است. علاوه براین شرکت، شرکت الاتحاد امارت هم از دیروز تمام پروازهای رفت و برگشت خود را به قطر به حالت تعلیق درآورده است و بعد از آن هم نوبت به هواپیمایی فلای دبی رسید تا تمام پروازهای خود را از امروز سه شنبه کنسل کند.

بعد از این خبر، شرکت هواپیمایی مصر هم همه پروازهای خود به قطر را کاملا به حالت تعلیق درآورد و خط های هواپیمایی عربستان هم همه پروازهای رفت خود را به قطر معلق کردند و خبر آن را در صفحه توییتر خود منتشر کردند.

به نظر می رسد در سایت رسمی خبرگزاری دولتی قطر، مطالبی از امیر قطر نقل شده است که همین موضوع باعث تنش و درگیری بین این کشورها شده است و اگرچه دولت قطر گفته که این مطالب متعلق به گفته های امیر قطر نیست و در واقع سایت مورد حملات سایبری قرار گرفته است، با این حال عربستان و امارات این گفته های قطر را رد نموده اند.

معین نیست که پرواز دوباره رفت و برگشتی هواپیماهای این سه کشور به قطر و بالعکس، کی از سر گرفته می گردد.

منبع: الی گشت
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1325

به "تور قطر: پروازهای قطر به امارات، مصر و عربستان قطع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: پروازهای قطر به امارات، مصر و عربستان قطع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید