هنگام خروج از منزل در شرایط بحران مراقب بچه ها و سالمندان باشید

به گزارش بازی های فکری، معاون هماهنگ کننده پلیس پیشگیری تهران گفت: مردم حتماً مراقب افراد سالمند و خردسالان باشند، هم اینکه برای سالمندان اتفاقی رخ ندهد و هم اینکه در خصوص مفقودی خردسالان دقت نظر بیشتری داشته باشند.

هنگام خروج از منزل در شرایط بحران مراقب بچه ها و سالمندان باشید

جهت دریافت خدمات در ضد سرقت با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ علیرضا ناصری نژاد در مصاحبه با مهر اظهار کرد: اکنون که شرایط حساسی بعد از وقوع زلزله برای مردم پیش آمده است و مردم منازل خودشان را ترک نموده اند و برای ساعاتی در پارک ها و بوستان ها حاضر شدند توصیه های پیشگیرانه ای را به شهروندان داریم.

وی اضافه نمود: حتماً مردم پروتکل های بهداشتی را در خصوص فاصله گذاری اجتماعی حتماً رعایت نمایند.

سرهنگ ناصری نژاد اعلام کرد: حتماً مراقب افراد سالمند و خردسالان باشند، هم اینکه برای سالمندان اتفاقی رخ ندهد و هم اینکه در خصوص مفقودی خردسالان دقت نظر بیشتری داشته باشند.

معاون هماهنگ نماینده پلیس پیشگیری پایتخت توضیح داد: چنانچه با مسئله ای در خصوص مفقودی بچه ها روبرو شدند بلافاصله با تماس با 110 و اعلام مشخصات دقیق بچه ها به مأمور 110 که به محل حاضر می گردد سریعاً اطلاع رسانی نمایند تا برای پیدایش بچه ها اقدام گردد.

وی ادامه داد: هنگام خروج از منزل دقت نمایند که برای اطفال از چه لباسی استفاده می نمایند و مشخصات لباس بچه ها را به خاطر بسپارند تا اگر خدایی ننموده مسئله ای پیش آمد بتوانند اطلاعات دقیقی به پلیس بدهند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 276

به "هنگام خروج از منزل در شرایط بحران مراقب بچه ها و سالمندان باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنگام خروج از منزل در شرایط بحران مراقب بچه ها و سالمندان باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید