هشدار راجرز درباره پیغام های کلاهبرداری

به گزارش بازی های فکری، شرکت Rogers به مشتریان خود درباره موجی از پیغامک های کلاهبرداری مرتبط با قطعی اخیر اینترنت هشدار داد.ارسال نمایندگان این پیغام های جعلی در متنی ادعا می نمایند مبلغی را برای جبران قطعی اینترنت روز آدینه به افراد پرداخت می نمایند.

هشدار راجرز درباره پیغام های کلاهبرداری

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی تی وی، شرکت راجرز اعلام نموده است که تمام مشتریانی که تحت تأثیر قطعی ها قرار گرفته اند اعتباری در صورت حسابشان دریافت می نمایند تا جبران خدمات مختل شده باشد، با این حال این غول مخابراتی، روز شنبه در توییتی تاکید نمود که لازم نیست هیچ اقدامی از سوی مشترکان برای دریافت این اعتبار انجام گردد.

راجرز از مشتریانش خواسته که در صورت دریافت پیغامک مشکوک، با ارسال آن به 7726 (SPAM) این تخلف را گزارش دهند.

یکی از کاربران توییتر تصویری از یک پیغام کلاهبرداری منتشر نموده است که به نظر می رسد از ROG SERV MSG باشد و از کاربر می خواهد برای دریافت اعتبار 50 دلاری روی پیوند کلیک کند.

جدیدترین مطالب

بیش از 60 تغییر در قوانین بانکی کانادا

هشدار درباره کلاهبرداری پیغامکی در تورنتو

هشدار آژانس مرزی کانادا درباره کلاهبرداری

خرید و فروش نوبت تست رانندگی در انتاریو

این پیغام ها که به عنوان کلاهبرداری های فیشینگ شناخته می شوند، معمولاً پیغام های متنی یا ایمیل های جعلی هستند که کوشش می نمایند اطلاعات حساس را از مخاطب بگیرند یا آنها را به دانلود ویروس هایی مثل بدافزار یا نرم افزارهای جاسوسی راهنمایی نمایند.

کلاهبرداری های فیشینگ می توانند برای سرقت اطلاعات هویتی، سوء استفاده از حساب های رسانه های اجتماعی و کشف اطلاعات اقتصادی شخصی استفاده شوند.

طبق وب سایت راجرز، این شرکت هرگز به وسیله ایمیل، پیغامک یا تلفن با شما تماس نخواهد گرفت تا اطلاعات شخصی شما از جمله شماره حساب را بپرسد.

راجرز توصیه می نماید اقدامات پیشگیرانه را انجام دهید، مثل توجه نکردن به درخواست های تلفنی یا ایمیلی برای دریافت اطلاعات شخصی، استفاده نکردن از رمز عبور تکراری برای پلتفرم های مختلف و هوشیار بودن درباره پیغام هایی که از کلمه فوری استفاده می نمایند یا اشتباهات گرامری دارند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 4 مرداد 1401 بروزرسانی: 4 مرداد 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1427

به "هشدار راجرز درباره پیغام های کلاهبرداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار راجرز درباره پیغام های کلاهبرداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید