نظریان: اسکی بازان تا 2 هفته دیگر آماده حضور در مسابقات المپیک خواهند شد

به گزارش بازی های فکری، رئیس فدراسیون اسکی در حاشیه مراسم افتتاح پیست توچال درباره آخرین شرایط ملی پوشان قبل از شرکت در المپیک زمستانی توضیحاتی را بیان نمود.

نظریان: اسکی بازان تا 2 هفته دیگر آماده حضور در مسابقات المپیک خواهند شد

به گزارش خبرنگاران، عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی در حاشیه افتتاحیه پیست توچال که امروز برگزار گشت گفت: خیلی خوشحال هستم که امسال پیروز شدیم در آبان ماه پیست توچال را برای ورزشکاران کشورمان افتتاح کنیم. بسیاری از تمرینات تیم ملی به ویژه آلپاین در توچال برگزار می شود. خوشبختانه پیست توچال به گونه ای است که 2 رشته آلپاین و اسنوبرد به خوبی خودشان را آماده می کنند و شرایط تمرینی برای ملی پوشان این 2 رشته کاملا فراهم است. خدا را شکر از روز گذشته تمرینات تیم ملی آلپاین آغاز شده است و به زودی ورزشکاران اسنوبرد هم تمرینات خود را در کنار ملی پوشان آلپاین آغاز خواهند کرد.

نظریان ادامه داد: ما در فدراسیون اسکی بسیار علاقه مند هستیم که بهترین ورزشکاران خودمان را به بهترین اردو ها اعزام کنیم. مثلا در بحث ویزا ما با برخی محدودیت ها روبرو می شویم که به خاطر کم کاری ما یا مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیست؛ بنابراین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک همواره در یک راستا برای پیشرفت اسکی تلاش کرده اند. همچنین ما هم در فدراسیون اسکی تمام تلاش خودمان را به کار گرفته ایم تا برنامه هایی که برای تیم ملی در نظر گرفته شده است به خوبی انجام شود.

رئیس فدراسیون اسکی درباره آخرین شرایط ملی پوشان قبل از شرکت در مسابقات المپیک زمستانی چین نیز گفت: کشور ما طوری است که در 12 ماه سال به طور مداوم برف نداریم. تمرینات تیم ملی اسکی از 2 هفته قبل در شهر های تهران و البرز برگزار گشته است. این تمرینات زیر نظر مربیان، هیئت های استانی و متخصصان اسکی در تهران و البرز آغاز شده است. خوشبختانه تمرینات بدنسازی و هوازی ورزشکاران از مرداد ماه آغاز و از هفته گذشته هم تمرینات تکنیکی ورزشکاران آغاز شده است. با توجه به اینکه پیست توچال به تازگی افتتاح شده است به همین دلیل ورزشکاران ما فعلا تمرینات آزاد خود را انجام می دهند و فکر می کنم تا 2 هفته آینده اسکی بازان ما کاملا در شرایط مسابقه قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید

  • ساوه شمشکی: قیمت بلیت اسکی بالا نیست

ما برای مسابقات المپیک زمستانی چین 3 سهمیه داریم. همچنین یک سهمیه موقت و یک سهمیه کسب شده در صحرانوردی داریم که در تلاش هستیم آن سهمیه موقت را به دست آوریم. اگر بتوانیم این سهمیه را کسب کنیم در آن صورت با 4 ورزشکار راهی مسابقات المپیک می شویم. فعلا سهمیه های ما 2 نفر در بخش آلپاین و یک نفر در بخش صحرانوردی است. امیدوارم آن یک سهمیه موقت هم کسب کرده تا بتوانیم با دست پر به بازی ها اعزام شویم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 آذر 1400 بروزرسانی: 27 آذر 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1218

به "نظریان: اسکی بازان تا 2 هفته دیگر آماده حضور در مسابقات المپیک خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظریان: اسکی بازان تا 2 هفته دیگر آماده حضور در مسابقات المپیک خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید