مسافران در تعطیلات عید فطر به چهارمحال و بختیاری سفر نمایند

به گزارش بازی های فکری، میراث آریا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، مسافران در تعطیلات عید فطر به چهارمحال و بختیاری سفر نمایند.

مسافران در تعطیلات عید فطر به چهارمحال و بختیاری سفر نمایند

علیرضا جیلان تأکید کرد: منابع، تأسیسات و زیرساختهای گردشگری استان برای میزبانی از مسافران و گردشگران ورودی به استان در تعطیلات عید فطر سال جاری آماده شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری اضافه نمود: به منظور میزبانی از مسافران و گردشگران ورودی به چهارمحال و بختیاری در تعطیلات عید فطر سال جاری بیش از 800 جاذبه گردشگری شامل 108 جاذبه طبیعی، 674 جاذبه فرهنگی و تاریخی، هشت اثر دست ساز، 12 روستای هدف گردشگری ملی، 15 منطقه نمونه گردشگری مصوب دولت و 90 رشته صنایع دستی و هنرهای سنتی در استان وجود دارد.

جیلان توضیح داد: هم اکنون بیش از 3400 تخت در مراکز اقامتی زیرمجموعه اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری برای اقامت میزبانی از مسافران و گردشگران ورودی به این استان در تعطیلات عید فطر سال جاری آماده شده است.

او یادآور شد: 13 هتل، چهار هتل آپارتمان، 50 دفتر خدمات مسافرتی، پنج مرکز تفریحی و تفریح، 51 اقامتگاه بومگردی، دو مجتمع گردشگری، یک سایت طبیعتگردی، 71 خانه مسافر، 55 سرویس بهداشتی، دو اردوگاه گردشگری، دو مجتمع بین راهی، پنج سفره خانه سنتی و چهار رستوران بین راهی از مهمترین زیرساختهای گردشگری چهارمحال و بختیاری برای میزبانی از مسافران ورودی به این استان در تعطیلات عید فطر سال جاری است.

جیلان اضافه نمود: در این راستا از عموم مردم کشور دعوت می گردد تا در تعطیلات عید فطر سال جاری به چهارمحال و بختیاری سفر نمایند و از جاذبه های گردشگری استان چهارمحال و بختیاری به عنوان بهشت بومگردی ایران بهره مند شوند.

منبع: همگردی
انتشار: 31 فروردین 1402 بروزرسانی: 31 فروردین 1402 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1560

به "مسافران در تعطیلات عید فطر به چهارمحال و بختیاری سفر نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران در تعطیلات عید فطر به چهارمحال و بختیاری سفر نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید