لیگ برتر فوتبال، فرار سایپا از شکست مقابل شهر خودرو در ثانیه های پایانی

به گزارش بازی های فکری، هفته بیست و چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با تساوی تیم های شهر خودرو و سایپا پیگیری شد.

لیگ برتر فوتبال، فرار سایپا از شکست مقابل شهر خودرو در ثانیه های پایانی

به گزارش خبرنگاران، روز دوم از هفته بیست و چهارم لیگ برتر از ساعت 20:30 امروز (شنبه) با ملاقات تیم های فوتبال شهر خودروی خراسان و سایپا در استادیوم امام رضا (ع) مشهد مقدس شروع شد که این ملاقات با نتیجه تساوی یک - یک پایان یافت.

امین قاسمی نژاد در دقیقه 9 تک گل تیم میزبان را به زیبایی و با ضربه سر به ثمر رساند، اما آرمین سهرابیان در دقیقه 6+90 کار را برای سایپایی ها به تساوی کشاند.

کوپال ناظمی قضاوت ملاقات شهر خودرو - سایپا را بر عهده داشت. او در این بازی به علی نبی زاده و روح الله سیف الله پور از شهر خودرو و آرمین سهرابیان و سعید محمدفرد از تیم سایپا کارت زرد نشان داد.

تیم سایپا که در دو هفته قبل مقابل استقلال و سپاهان به نتیجه تساوی دست یافته بود، برای سومین هفته پیاپی مقابل یکی دیگر از مدعیان بالای به نتیجه تساوی یافت تا با 22 امتیاز در صندلی دوازدهم جدول باقی بماند.

تیم شهر خودرو خراسان نیز که پس از استعفای مجتبی سرآسیایی در این بازی استفانو کوزین را به عنوان سرمربی موقت روی نیمکت خود داشت، با تساوی خانگی مقابل سایپا 42 امتیازی شد و فرصت صعود به رده دوم جدول را از دست داد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 444

به "لیگ برتر فوتبال، فرار سایپا از شکست مقابل شهر خودرو در ثانیه های پایانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، فرار سایپا از شکست مقابل شهر خودرو در ثانیه های پایانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید