لالیگا، شکست اتلتیکومادرید مقابل گرانادا در دیداری معوقه

به گزارش بازی های فکری، شاگردان دیه گو سیمئونه با قبول یک شکست خارج از خانه مقابل گرانادا از صعود به جمع 4 تیم بالای جدول رده بندی لالیگا بازماندند.

لالیگا، شکست اتلتیکومادرید مقابل گرانادا در دیداری معوقه

به گزارش خبرنگاران، در دیداری معوقه از هفته نهم لالیگا، امشب (چهارشنبه) تیم فوتبال اتلتیکومادرید با نتیجه 2 بر یک به میزبان خود گرانادا باخت.

اتلتیکومادرید در حالی برای پنجمین بار در این فصل تن به شکست داد که خیلی زود و در دقیقه دوم مسابقه به وسیله ژوائو فلیکس از میزبان خود پیش افتاده بود. ماچیس در دقیقه 17 گل تساوی را برای گرانادا زد و این تیم را به بازی برگرداند. بازگشت گرانادا با زدن گل دوم به وسیله خورخه مولینا در دقیقه 61 کامل شد و این تیم مدافع عنوان قهرمانی را شکست داد.

به این ترتیب اتلتیکومادرید با همان 29 امتیازی که از 17 بازی قبلی داشت از صعود به جمع 4 تیم بالای جدول باز ماند و در رده پنجم باقی ماند. گرانادا اما به لطف این پیروزی 22 امتیازی شد و رده دوازدهم صعود کرد.

امشب از ساعت 23:59 به وقت تهران یک بازی دیگر در لالیگا برگزار می گردد که در آن تیم فوتبال رئال مادرید در استادیوم سن مامس میهمان اتلتیک بیلبائو خواهد بود. این بازی از بازی های هفته بیست و یکم لالیگا است که رئالی ها به علت حضور در سوپرجام اسپانیا مجبور هستند آن را زودتر برگزار نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1283

به "لالیگا، شکست اتلتیکومادرید مقابل گرانادا در دیداری معوقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لالیگا، شکست اتلتیکومادرید مقابل گرانادا در دیداری معوقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید