قصه گویی بخش مهمی از فرهنگ ایرانیان است

به گزارش بازی های فکری، به گزارش خبرنگاران در خرم آباد، محمدجواد محمدی روز سه شنبه در آیین ثبت ملی قصه گویی که به صورت همزمان در سراسر کشور در لرستان برگزار گردید، با بیان اینکه قصه گویی بخش مهمی از فرهنگ ایرانیان است، اضافه نمود: ترویج و توسعه آن و معرفی و آشنا کردن بچه ها و نوجوانان با این هنر لازم است.

قصه گویی بخش مهمی از فرهنگ ایرانیان است

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان لرستان گفت: با قصه گویی به عنوان یک واسطه فرهنگی؛ گذشت، فداکاری، مهربانی و خوب زندگی کردن را می توان به بچه ها و نوجوانان انتقال داد.

محمدی گفت: اجرای این جشن در مرکز فراگیر خرم باد با حضور چند قصه گوی روشن دل و بچه ها خاص در حضور اعضا و سایر بچه ها و نوجوانان دارای نیازهای خاص که به قصه گویی پرداختند به این محفل شور خاصی بخشید.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان لرستان گفت: در این آیین 6 مرکز خرم آباد، 3 مرکز بروجرد، 2 مرکز الشتر، 2 مرکز الیگودرز و مراکز شهرستان های پلدختر، کوهدشت، نورآباد، اشترینان، دورود، ازنا و چگنی و مرکز فراگیر خرم آباد میزبان علاقه مندان به هنر قصه گویی هستند.

به گزارش ایبنا، آیین ثبت ملی قصه گویی ایرانی و جشن نکوداشت این رویداد همزمان با سراسر کشور در روز سه شنبه 23 خرداد در 20 مرکز فرهنگی هنری لرستان با حضور اعضای فعال، اعضای انجمن قصه گویی، قصه گویان، پیش کسوتان و پدربزرگ ها و مادربزرگ ها برگزار گردید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 26 خرداد 1402 بروزرسانی: 26 خرداد 1402 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1583

به "قصه گویی بخش مهمی از فرهنگ ایرانیان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قصه گویی بخش مهمی از فرهنگ ایرانیان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید