فروش قبور 1.2 میلیاردی در بهشت زهرای تهران

به گزارش بازی های فکری، سعید غضنفری مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: بهشت زهرای تهران تا حدود 3 الی 5 سال آینده پاسخ گوی احتیاج شهر خواهد بود.

فروش قبور 1.2 میلیاردی در بهشت زهرای تهران

به گزارش مهر، غضنفری با اشاره بر بعضی اصلاحات بیان نمود: کاهش بعضی هزینه ها برای خانواده های متوفی یکی از این امور اصلاحی است. به عنوان مثال پارکینگ عروجیان که تا به امروز در دست پیمانکار بوده و از شهروندان هزینه دریافت می شد این در حالی است که این بخش باید در دست خود سازمان باشد و شهروندان نباید برای ورود به این مکان هزینه پرداخت نمایند.

غضنفری شرح داد: در حال حاضر 25 هزار قبر آماده و حدود 15 هزار قبر برای مواقع اضطراری داریم. تا حدود 3 تا 5 سال آینده نیز این مکان پاسخ گوی احتیاج شهر خواهد بود.

وی توضیح داد: طرحی نیز با سازمان اوقاف در حال پیگیری است تا از ظرفیت امام زاده ها برای تدفین استفاده کنیم.

سعی می کنیم طی یک تهاتر نیز فضاسازی به وسیله ما انجام گردد و با این امر هزینه تدفین در امامزاده ها برای شهروندان کاهش یابد.

غضنفری توضیح داد: در حال حاضر هر شهروندی که به لحظه فوت کند، یک قبر رایگان دریافت می نماید و دو طبقه دیگر در قطعات روز ما نهایتاً 5 میلیون تومان است. در قطعات متراکم تر نیز هر طبقه حدود 7 میلیون تومان است. در حال حاضر شرایط خرید طبقات دیگر قبور برای خانواده متوفی قسطی است.

وی با اشاره بر زمان ساخت آرامستان های تازه در شهر مطرح نمود: تا 3 سال آینده بخشی از آرامستان های دیگر شهر احتمالاً به بهره برداری می رسد. بعلاوه در قطعات قدیمی طبقات برای فروش به خانواده متوفی حدود 7 میلیون و 800 تومان است و قیمت قبور هر طبقه در ناحیه یک شامل قطعات 1 تا 112 هر طبقه 25 میلیون تومان است.

فروش قبور 1.2 میلیاردی در بهشت زهرای تهران

سعید غضنفری در مورد قیمت فروش قبور خانوادگی در بهشت زهرا (س) تهران گفت: در حال حاضر مقبره های خانوادگی برای فروش وجود دارد و قیمت مقبره های خانوادگی روباز با حدود 20 الی 30 قبر 750 میلیون تومان است.

وی اضافه کرد: بعلاوه مقبره های 50 متری مسقف و دارای 40 قبر به قیمت یک میلیارد و 200 میلیون تومان به فروش می رسد.

منبع: فرارو
انتشار: 27 بهمن 1400 بروزرسانی: 27 بهمن 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1285

به "فروش قبور 1.2 میلیاردی در بهشت زهرای تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش قبور 1.2 میلیاردی در بهشت زهرای تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید