فخری: اعزام 26 رشته به بازی های هانگژو قطعی شد

به گزارش بازی های فکری، سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو از قطعی شدن اعزام ورزشکاران 26 رشته از کشورمان به بازی های آسیایی هانگژو اطلاع داد.

فخری: اعزام 26 رشته به بازی های هانگژو قطعی شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از عمومی کمیته ملی المپیک، پیمان فخری سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی هانگژو و رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی گفت: جلسات خوبی در ستاد عالی بازی ها برگزار گردید. این ستاد برای اعزام کاروانی پیروز به این رویداد، کلیه رشته ها را به صورت مرتب آنالیز خواهد نمود؛ به طوری که تا به امروز و در مرحله نخست حضور 26 رشته که دارای شانس کسب مدال بودند، قطعی شده است. با این حال تعداد نفرات حاضر در هر رشته و اینکه بانوان یا آقایان آن و بعلاوه مواد، اوزان آنها تا آخرین زمان اعلام اسامی که حدود خرداد ماه است، ارزیابی می گردد.

وی تأکید کرد: تک تک این 26 رشته پس از برگزاری نشست های متعدد کادر سرپرستی با فدراسیون های مربوطه، آنالیز دقیق شرایط این رشته ها و گزارش به ستاد عالی بازی ها انتخاب شدند.

سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو توضیح داد: شرایط سایر رشته ها برای اعزام در حال آنالیز است و همانطور که امروز (سه شنبه) نیز با تعدادی از این رشته ها نشست داشتیم، با توجه به ظرفیت و فعالیت های آنان در کشور، در مورد سایر رشته ها نیز تصمیم گیری می گردد و در نهایت به جمع رشته های اولیه و قطعی شده برای اعزام اضافه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 خرداد 1401 بروزرسانی: 3 خرداد 1401 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1369

به "فخری: اعزام 26 رشته به بازی های هانگژو قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فخری: اعزام 26 رشته به بازی های هانگژو قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید