طراحی داخلی آپارتمان 80 متری با دکوراسیون ساده و شیک

به گزارش بازی های فکری، معمولا طراحی داخلی آپارتمان 80 متری با یک اجرای دقیق و هوشمندانه می تواند بهترین نتیجه را برای یک خانواده چند نفره بهمراه داشته باشد بخصوص وقتی این خانه ها را در کنار نمونه هایی با مساحت کمتر مانند 40 و 30 متر قرار می دهیم که اتفاقا آنها هم با یک اجرای هوشمندانه توانسته اند فضای کافی برای خانواده های سه یا چهار نفره فراهم نمایند، موضوع بیش از پیش ساده تر می گردد. مدعی گفته بالا آپارتمانی است که در این مطلب به معرفی آن خواهیم پرداخت. طراحی داخلی این آپارتمان خانوادگی کوچک که مساحتی برابر با 86 متر مربع دارد با بکاربردن دکوراسیونی ساده و شیک در جای جای خانه و استفاده از رنگ های خنثی و موادی بدور از هر گونه اغراق، به بهترین شکل ممکن صورت گرفته است.

طراحی داخلی آپارتمان 80 متری با دکوراسیون ساده و شیک

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت طراحی کاتالوگ a3 از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

البته در بخش های مختلف خانه به میزان کمی از رنگ های متنوع و متفاوت با دکوراسیون داخلی استفاده شده اما این رنگ ها به هیچ عنوان بر فضای داخلی غلبه نمی نمایند و به زیبایی تمام با دکوراسیون مینیمالیستی و کلاسیک خانه ترکیب شده اند. طراحی هوشمندانه کابینت ها و کمد های ذخیره سازی در داخل خانه نیز به گونه اجرا شده که به آزاد تر شدن فضا یاری بسیار زیادی می نمایند. بافت و جنس درب های کابینت و کمد ها در اتاق های مختلف خانه تم غالب بر دکوراسیون داخلی را شکل می دهد. اتاق نشیمن و مکان های عمومی در خانه نیز کاملا از رنگ های آرام و خنثی استفاده نموده اند اما با اضافه کردن عناصری با رنگ های متفاوت سعی شده تم رنگی خانه کمی از یکنواختی دربیاید. برای مثال در شکل زیر اتاق نشیمن که تمی آرام و حنثی دارد با قرار گیری یک کوسن قرمز رنگ بروی مبلمان راحتی سریعا نگاه هارا به سمت خود جلب می نماید و جلوه ای جذاب به آن می بخشد. (آشنایی با طراحی داخلی و خارجی آپارتمان افشاریان در کرمانشاه)

منبع: اتاق
انتشار: 25 آبان 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 581

به "طراحی داخلی آپارتمان 80 متری با دکوراسیون ساده و شیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی آپارتمان 80 متری با دکوراسیون ساده و شیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید