شناسایی املاک و ساختمان های مازاد ادارات استان کرمان در دستور کار

به گزارش بازی های فکری، خبرنگاران/کرمان مدیرکل اقتصاد و دارائی استان کرمان بیان نمود: متاسفانه بسیاری از دستگاه های اجرایی استان مقاومت می نمایند و املاک خود را در سامانه ثبت نمی نمایند

شناسایی املاک و ساختمان های مازاد ادارات استان کرمان در دستور کار

جهت دریافت خدمات مهندسی ساختمانی با گروه ساختمانی در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای ساخت، بازسازی، معماری، محوطه سازی و خرید مصالح ساختمانی را از ما بخواهید.

حمید شیخ اسدی عصر امروز 21 تیرماه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان کرما اظهار کرد: برابر قانون، شناسایی املاک و ساختمان های مازاد ادارات استان در دستور کار است که 100 درصد منابع فروش این املاک به استان ها برگشت خواهد شد و امکان هزینه 50 درصد آن برای پرداخت پاداش بازنشستگان آن اداره وجود دارد و این موضوع برابر تبصره 14 قانون بودجه سال 99 است.

وی اضافه کرد: برای استانها سهمیه ای تعیین شده و 3.5 درصد بودجه استانها از این طریق تامین می گردد که 2236 میلیارد تومان سهم استان کرمان است که به این سهمیه اعتراض هم شده چرا که قیمت ملک در استان کرمان نسبت به سایر استانها متفاوت است.

شیخ اسدی با اشاره به اینکه راهی جز پیشبرد اهداف بودجهای نیست و باید پیگیری گردد، توضیح داد: چنانچه دستگاه های اجرایی عملکردی نداشته باشند، در تخصیص های بودجه ای سالهای آینده دچار چالش می شوند.

مدیرکل اقتصاد و دارائی استان کرمان با اشاره به اینکه متاسفانه بسیاری از دستگاه های اجرایی استان مقاومت می نمایند و املاک خود را در سامانه ثبت نمی نمایند اظهار کرد: تا به امروز 12 هزار ملک و ساختمان اداری استان در سامانه ثبت شده و پیش بینی می گردد هنوز بیش از 6000 ملک و ساختمان اداری در استان ثبت سامانه نشده است.

شیخ اسدی اضافه کرد: تاکید این است مدیران املاکی را به عنوان مازاد معرفی نمایند که ضرورتی بر استفاده از آنها نیست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 388

به "شناسایی املاک و ساختمان های مازاد ادارات استان کرمان در دستور کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شناسایی املاک و ساختمان های مازاد ادارات استان کرمان در دستور کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید