سیل مهربانی همکلاسی ها از مدرسه شهید باهنر به راه افتاد

به گزارش بازی های فکری، با هدف اجرای طرح سراسری جمع آوری یاری های دانش آموزان به سیل زدگان سیستان و بلوچستان تحت عنوان سیل مهربانی 2، مدرسه شهید باهنر در منطقه 11 به عنوان پایلوت کشوری این طرح انتخاب و زنگ مهربانی صبح امروز در آن به صدا در آمد.

سیل مهربانی همکلاسی ها از مدرسه شهید باهنر به راه افتاد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا با مدرک دیپلم هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

خبرنگاران/ فاطمه عسگری نیا: با انتخاب مدرسه شهید باهنر در منطقه 11 و با حضور مدیران شهری و مسئولان اموزش و پرورش در این مدرسه زنگ مهربانی به صدا در آمد و دانش آموزان هدایای نقدی و غیر نقدی خود را به سیل زدگان کشور اهدا کردند.

معاون پرورشی شهر تهران در این باره به خبرنگار ما گفت: طرح سیل مهربانی 2 با هدف یاری رسانی به دانش آموزان و خانواده ­های سیل زده آنها در سیستان و بلوچستان و همچنین ترویج فرهنگ همدلی و مهربانی در بین جامعه دانش­ آموزی، سه شنبه یکم بهمن ماه، با به صدا در آمدن زنگ سیل مهربانی در مدرسه شهید باهنر، واقع در منطقه 11 شهر تهران، به طور هم­زمان در سراسر کشور شروع شده است.

عبدالرسول کریمی گفت: ترویج فرهنگ یاری به همنوعان نباید تنها در مواقع وقوع بحران انجام گردد، بلکه احتیاج داریم این فرهنگ در هر زمان و مکانی که در آن امکان دستگیری از احتیاجمندان وجود دارد، در بین مردم و به ویژه نسل جوان و نوجوان ما تمرین گردد،آن هنگام است که می­ توان انتظار داشت در مواقع بروز بحران، جامعه­ ای آرام ­تر داشته باشیم.

او ادامه داد: دانش ­آموزان شرکت نماینده در طرح سیل مهربانی 2 می توانندیاری­های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه­های مستقر در مدارس ارائه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 104

به "سیل مهربانی همکلاسی ها از مدرسه شهید باهنر به راه افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیل مهربانی همکلاسی ها از مدرسه شهید باهنر به راه افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید