زیر سقف شیشه ای به گالری مژده می آید

به گزارش بازی های فکری، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی گالری، عصر آدینه ششم اردیبهشت ماه تازه ترین مجسمه های امیرحسین دلبری طراح و مجسمه ساز در گالری مژده به نمایش درمی آید. این نمایشگاه با عنوان زیر سقف شیشه ای شامل 15 مجسمه فیگوراتیو در ابعاد 60 تا 110 سانتی متر است.

زیر سقف شیشه ای به گالری مژده می آید

جهت دریافت خدمات اجرای معنی روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

زیر سقف شیشه ای در نگاهی دنیا شمول از محدودیت های نامرئی می گوید که زنان در جامعه به آن دچارند و نمی توانند آنطور که می خواهند در نردبان صندلی های شغلی و اجتماعی بالاتر فرایند. دلبری با رویکردی انتقادی به چالش های پیشروی زنان، جدیدترین مجسمه های خود را طراحی نموده است.

این چهاردهمین نمایشگاه انفرادی امیرحسین دلبری است، او تا به امروز در شهرهای مختلف ایران و همچنین کشورهای دیگر دنیا آثار خود را به صورت گروهی و انفرادی ارائه داده است. تهران، مشهد، تورنتو، ونکوور، پاریس، لندن و دهلی نو از جمله شهرهایی اند که میزبان آثار دلبری 37 ساله بوده اند. پیش از این آثار دلبری در گالری های ثالث، روژ، رها، نیکلاس فلامل پاریس، گالری 66 تهران، گالری تابستان و پاییز خانه هنرمندان و … به نمایش درآمده است.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه زیر سقف شیشه ای روز آدینه 6 اردیبهشت از ساعت 16 تا 20 در گالری مژده واقع در سعادت آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان 18 شرقی، شماره 27 برگزار می گردد.

این نمایشگاه تا سیزدهم اردیبهشت ادامه دارد و علاقه مندان می توانند در روزهای عادی به غیر از شنبه از ساعت 12 تا 20 از این نمایشگاه بازدید نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 143

به "زیر سقف شیشه ای به گالری مژده می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیر سقف شیشه ای به گالری مژده می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید