ریزش ساختمان در خیابان جمهوری

به گزارش بازی های فکری، رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور فاتب از ریزش ساختمان در خیابان جمهوری و حضور به موقع کارکنان راهور در محل حادثه اطلاع داد.

ریزش ساختمان در خیابان جمهوری

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرنگاران، سرهنگ مجید رنجبر رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران عظیم گفت: درساعت 14:05 ظهر روز گذشته در موقعیت خیابان جمهوری خیابان صفی علیشاه تقاطع خیابان آزادی خواه و مراغه ای به جنوب یک باب ساختمان متروکه دچار ریزش می گردد.

وی اضافه کرد: بلافاصله پس از دریافت این خبر تیمی از کارکنان منطقه 12 پلیس راهور فاتب در موقعیت حاضر می شوند و اقدامات خود را جهت تسهیل عبور و مرور و روان شدن ترافیک محدوده که بر اثر ایستادن و نگاه کردن خودرو های عبوری و مردم در محل حاصل شده بود انجام دادند.

رنجبر ادامه داد: عوامل آتش نشانی آتش نیز به موقع در محل حاضر بودند و مشغول آنالیز موضوع و عملیات امداد و نجات شدند و اهالی ساختمان را از موقعیت خارج کردند.

وی از شهروندان خواست با دیدن حوادثی این چنینی به تماشا نایستند و اجازه دهند پلیس، عوامل امدادی و اورژانس به موقع در محل حاضر گردند و مشغول اقدامات خود شوند.

خوشبختانه در این حادثه کسی دچار آسیب و حادثه نشد و پلیس راهور فاتب تا آخرین لحظه و پس از آن نیز جهت اتمام اقدامات ایمنی و خاموش کردن آتش در محل حادثه حضور داشت و ترافیک را کنترل کرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 680

به "ریزش ساختمان در خیابان جمهوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ریزش ساختمان در خیابان جمهوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید