رالی خزر تا خلیج فارس برگزار می گردد

به گزارش بازی های فکری، رالی گردشگری از خزر تا خلیج فارس به بهانه روز ملی خلیج فارس با شرکت 60 دستگاه خودرو برگزار می گردد.

رالی خزر تا خلیج فارس برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، این رالی از روز آدینه هشتم اردیبهشت ماه شروع می گردد و قرار است حدود 60 دستگاه خودرو دو دیفرانسیل از سراسر ایران با همراهی تعدادی از هنرمندان در آن حضور داشته باشند.

این رالی از ساحل چمخاله در استان گیلان شروع می گردد و شرکت نمایندگان پس از طی 2 هزار و 300 کیلومتر و عبور از استان های گیلان، قزوین، البرز، قم، اصفهان، فارس و هرمزگان، در جزیره کیش و سواحل خلیج فارس به انتها می رسد و اختتامیه آن پنجشنبه 14 اردیبهشت ماه با اهدای جام قهرمانی به برگزیدگان این رالی برگزار می گردد.

رالی گردشگری خزر تا خلیج فارس، یک رقابت سرعتی نبوده و شرکت نمایندگان تنها موظف به رعایت تمام قوانین و مقرارات هدایت و رانندگی، حفظ سرعت مطمئنه، توجه به علائم و هشدارها، مسیریابی اصولی از روی نقشه، رانندگی ایمن و توجه به حفظ جان شهروندان و مسافران هستند.

این رالی را جمعی از هنرمندان، از جمله بهمن دان، ساناز سماواتی، کوروش معصومی، سام نوری، امید دنیا، فرشید فهیم، حمید میهن دوست و ... همراهی می نمایند.

از اهداف برگزاری این رالی که از سوی کانون دنیاگردی و اتومبیلرانی برگزار می گردد، گرامیداشت روز ملی خلیج همواره فارس، معرفی جاذبه های بی شمار گردشگری، تاریخی و طبیعی کریدور شمال به جنوب ایران، ترویج فرهنگ اتومبیلرانی ایمن، توسعه فعالیت های اتومبیلرانی در کشور، توسعه سفرهای مسؤولانه برشمرده شده است.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 9 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1402 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1562

به "رالی خزر تا خلیج فارس برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رالی خزر تا خلیج فارس برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید