خرید و فروش حیوانات منطقه ها حفاظت شده تخلف است

به گزارش بازی های فکری، معاون طبیعی حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: خرید و فروش حیوانات که صندلی اصلی آن ها در طبیعت است تخلف محسوب می گردد.

خرید و فروش حیوانات منطقه ها حفاظت شده تخلف است

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از همدان،مهدی صفی خانی، معاون طبیعی حفاظت محیط زیست استان همدان با اشاره به اینکه خرید و فروش حیوانات که صندلی اصلی آن ها در طبیعت است تخلف محسوب می گردد، اعلام کرد: در صورت مشاهده چنین موارد نیرو های یگان حفاظت محیط زیست با فرد متخلف برخورد خواهند کرد.

او با بیان اینکه حتی فروش گرگاس که حاصل از هیبرید گرگ و سگ است تخلف بوده و در صورت مشاهده برخورد می گردد، ادامه داد:این گونه خصلتی بسیار وحشی تر و درنده تر از گرگ دارد و به علت هیبرید شدن خوی دو گونه سگ و گرگ، جسورانه و بدون ترس و واهمه از انسان به منطقه ها زیست انسانی نزدیک می گردد.

صفی خانی اضافه نمود: بعضی سگ ها از نظر عوام شبیه گرگ هستند؛ در حالیکه آن ها سگ بوده و به عنوان سگ نگهبان به فروش می رسند و به این ترتیب نباید با گرگاس اشتباه گرفته گردد.

او گفت: شهروندان در صورت مشاهده فروش حیوانات حیات وحش که صندلی اصلی آن ها باید در منطقه ها حفاظت شده باشد، باید موضوع را به محیط زیست اطلاع دهند.

منبع ایسنا

ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: mbgames.ir شناسه مطلب: 1194

به "خرید و فروش حیوانات منطقه ها حفاظت شده تخلف است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید و فروش حیوانات منطقه ها حفاظت شده تخلف است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید